وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

انتقاد صریح تهیه كننده مهمانخانه ماه نو از بازیگر فیلم

انتقاد صریح تهیه كننده مهمانخانه ماه نو از بازیگر فیلم

وبلاگ آفتاب: جواد نوروزبیگی تهیه كننده فیلم مهمانخانه ماه نو ضمن طرح ناگفته هایی از كارشكنی بازیگر ایرانی این فیلم سینمایی، تاكید كرد عوامل ژاپنی به سبب همین حواشی با نارضایتی ایران را ترك كردند!



جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» همزمان با اکران آنلاین این فیلم سینمایی، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تجربه تولید مشترک این فیلم با عوامل ژاپنی اظهار داشت: تیم ژاپنی که به ایران آمده بود به خوبی با ما همکاری داشتند و اهتمام می کردند همه کارها را برمبنای برنامه ریزی انجام دهند و بطور کامل هم به قراردادهای خود عمل کردند.
این تهیه کننده سینما توضیح داد: اصولاً درباره تولید کارهای مشترک سینمایی، همیشه نظر مثبتی داشته ام و معتقدم باید این نوع از تولیدات سینمایی در کشور ادامه داشته باشد و سینماگران ایرانی بتوانند با همه کشورها کار مشترک تولید کنند. چونکه به لحاظ حرفه ای تجربه خوبی کسب می شود و تبادل فرهنگی خوبی هم در چارچوب این آثار با دیگر کشورها خواهیم داشت، علاوه بر آن، فیلم می تواند به آسانی در کشورهای دیگر نیز اکران خوبی داشته باشد.
وی افزود: هم اکنون این فیلم زودتر از ژاپن در ایران اکران شده است، البته نسخه ژاپنی این فیلم نسبت به نسخه ایرانی آن متفاوت بوده و ۱۰ دقیقه طولانی تر از نسخه ایرانی است. البته برخلاف ایران که فیلم به صورت آنلاین ارائه شد، «مهمانخانه ماه نو» مقرر است در ژاپن، روی پرده سینماها برود و اکران عمومی شود.
نوروزبیگی در ادامه ضمن ابزار عدم رضایت از شرایط عرضه این فیلم سینمایی اضافه کرد: اکران آنلاین این فیلم نزدیک به ۱۰ روز است که شروع شده اما استقبال چندانی از این پروژه نشد، چونکه بنا به عملکرد نامناسب یکی از بازیگران ایرانی فیلم، نتوانستیم تبلیغات مناسبی برای آن داشته باشیم.
بازیگری که کارگردان از انتخابش پشیمان شد!
نوروزبیگی با اشاره به اینکه هر چند بازیگران ژاپنی پروژه به خوبی با گروه فیلمبرداری همکاری داشتند، اما بازیگر اصلی زن فیلم که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد، مشکلات بسیاری را در راه اکران فیلم ایجاد کرده است، در این زمینه توضیح داد: خانم مهناز افشار بازیگر اصلی این فیلم در شرایطی به این پروژه پیوست که دستمان برای انتخاب های دیگر باز بود، اما کارگردان ژاپنی برای حضور این بازیگر در فیلم تاکید داشت، این بازیگر با حواشی بسیاری به این پروژه پیوست و ما در شرایط بسیار سختی «مهمانخانه ماه نو» را به انتها رساندیم و در نهایت کارگردان پروژه هم از انتخاب و حضور این بازیگر پشیمان شد.

تهیه کننده «مهمانخانه ماه نو» افزود: این بازیگر عوامل ژاپنی این پروژه را بسیار اذیت می کرد و بیش از هر چیز به حواشی می پرداخت و این در حالیست که باتوجه به میهمان دوستی ایرانیها ما همه تلاش خودرا کردیم تا این گروه با رضایت ایران را ترک کنند، که البته به نظر می آمد دلخور شده بودند و آنچه که از حضور در سینمای ایران تصور کرده بودند، اجرایی نشد و حتی قسمتی از سکانس ها به سبب این بی نظمی ها گرفته نشد.
وی اشاره کرد: این بازیگر فیلم، زمانی هم که از ایران خارج شد اعمالی انجام داد که شرایط را برای نمایش فیلم ما بسیار بد کرد و با ارتباطی که با لوس آنجلسی ها گرفت و در برنامه آنها شرکت کرد، به سرمایه گذاران ما آزار زد و سبب ضرر بیشتر ما شد. به شکلی که اکران این فیلم مرحله به مرحله به تعویق افتاد، این در حالیست که ما در ابتدا سرگروهی سینما آزادی را برای اکران فیلم گرفته بودیم اما متاسفانه این برنامه ریزی به تعویق افتاد و در نهایت تصمیم گرفتیم که «مهمانخانه ماه نو» را در گروه آزاد اکران نماییم. این امر نیز به سبب بسته شدن سینماها به سبب شیوع ویروس کرونا کنسل شد و حالا ناگزیر از تن دادن به اکران آنلاین شدیم.
این تهیه کننده سینما افزود: واقعیت این است که بعنوان تهیه کننده این بازیگر زن را در این فیلم آورده بودیم که شاید بتوانم تبلیغ مناسبی بر طبق حضور او برای اکران داشته باشیم اما با بی تعهدی این بازیگر نسبت به پروژه سبب شد تا نتوانیم تبلیغ مناسبی داشته باشیم و عجیب اینکه شنیده ام همزمان با اکران آنلاین فیلم، این بازیگر بوسیله فضای مجازی، بابت بازی در این فیلم عذرخواهی کرده است! به نظرم بهتر است باتوجه به پشیمانی که برای حضور در این پروژه ابراز کرده، دستمزدی که گرفته را هم عودت بدهد!
نوروزبیگی تاکید کرد: این نخستین همکاری من با این بازیگر در سینمای ایران بود و اعتراف می کنم تا به امروز ندیده بودن که یک بازیگر تا این اندازه گروه تولید فیلم را آزار بدهد و سنگ اندازی کند!
تجربه همکاری با بازیگر «اوشین»
تهیه کننده «مهمانخانه ماه نو» در آخر درباره دیگر بازیگران این فیلم به خصوص چهره های بین المللی آن اظهار داشت: همکاری با آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش «اوشین» در این فیلم بسیار عالی بود، حتی قرار بود همزمان با اکران عمومی به ایران هم بیاید و در مراسم فرش قرمز حضور داشته باشد که متأسفانه به سبب شیوع ویروس کرونا این برنامه کنسل شد. همین طور ماساتوشی ناگاسه دیگر بازیگر این فیلم نیز یک هنرمند حرفه ای و هالیوودی است که حضور بسیار حرفه ای در این فیلم داشت و همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.


منبع:

1399/03/25
14:01:35
itemprop="bestRating">5
2359
تگهای خبر: آنلاین , بازی , پروژه , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد