وبلاگ آفتاب
انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس منتشر كرد؛

فراخوانی برای ساخت مینی سریال با مبحث هم دلی در مقابل كرونا

فراخوانی برای ساخت مینی سریال با مبحث هم دلی در مقابل كرونا

به گزارش وبلاگ آفتاب مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از اعلام فراخوان این مجموعه برای نگارش فیلمنامه و طرح مینی سریال داستانی با مبحث كمك مومنانه مردم و بسیجان در مبارزه با كرونا اطلاع داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مهدی عظیمی میرآبادی، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از انتشار فراخوان فیلمنامه و طرح مینی سریال با مبحث کمک مومنانه و حضور همدلانه مردم و بسیجیان در مبارزه با ویروس کرونا اطلاع داد.
وی اظهار داشت: انجمن می خواهد با حمایت و پشتیبانی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مینی سریال هایی داستانی با مبحث کمک مومنانه و حضور همدلانه مردم و بسیجیان عزیز در مبارزه با ویروس کرونا تولید نماید ازاین رو تصمیم گرفته شد تا از راه فراخوانی در خصوص ارسال طرح و فیلمنامه آثار تولید و در رسانه های تلویزیونی و VOD به معرض نمایش گذاشته شوند.
عظیمی با اشاره به زمان محدود و شاخصهای انتخاب آثار هم اظهار داشت: زمان بسیار محدود است و حداکثر تا تاریخ ۱۲ خردادماه نویسندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان محترم فیلم و سینما فرصت دارند تا طرح و یا فیلم نامه های خویش را برای انجمن به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان هشتم، پلاک ۱۶ طبقه سوم و یا در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۲۵۴۳۶۳۰۶ و آدرس azimi@chmail.ir ارسال نمایند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.
مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: سفارش فراگیری، محتوا، کیفیت فنی و هنری و جذابیت بدون شک از شاخصه های مهم و تأثیرگذار انتخاب آثار خواهد بود. من سفارش می کنم هنرمندان ارجمند هم قبل از ارسال، آثارشان را ثبت کرده تا با خیال راحت تر در این فراخوان شرکت نمایند.


منبع:

1399/03/05
22:39:32
itemprop="bestRating">5
2818
تگهای خبر: فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد