وبلاگ آفتاب

سوفیا كاپولا و همكاری مجدد با بیل موری

سوفیا كاپولا و همكاری مجدد با بیل موری

به گزارش وبلاگ آفتاب كارگردان گمشده در ترجمه از پروژه جدیدش كه با همكاری بیل موری شكل گرفته است، برای اولین بار حرف زد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایندی وایر، سوفیا كاپولا كارگردان تحسین شده برای اولین بار درباره فیلم مستقلش «رو به زوال» صحبت كرد.
این فیلم كه یكی از مهم ترین فیلم هایی است كه علاقه مندان به سینمای مستقل در انتظار آن هستند، بعد از مدت ها حاصل همكاری این كارگردان برنده اسكار با بیل موری بعنوان بازیگر است. این دو در فیلم «گمشده در ترجمه» با هم همكاری كرده بودند و سال ۲۰۱۵ هم در برنامه ویژه كریسمس برای نت فلیكس با هم باردیگر همكار شده بودند.
اما كمدی-دارم «رو به زوال» كه هنوز اكران نشده اولین همكاری سینمایی این ۲ بعد از فیلم «گمشده در ترجمه» است كه با آن كاپولا برنده اسكار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و فیلم هم نامزدی بهترین فیلم، بهترین كارگردانی و بهترین بازیگر را برای بیل موری به دست آورد.
كاپولا با شركت در یك نشست آنلاین درباره جزئیات فیلم جدیدش صحبت كرد.
وی اظهار داشت: بیل موری و رشیدا جونز بازیگران این فیلم هستند و در نقش یك پدر و دختر بازی می كنند. دختر با تاجر موفقی كه مارلون وایانز نقشش را ایفا كرده ازدواج كرده است. وی بسیار سفر می كند و منشی زیبایی دارد كه همسرش را مشكوك كرده است. پدر كه فردی خوشگذران بود به بدگمانی او دامن می زند چونكه مردان را از زاویه دید خودش می بیند.
كاپولا در ادامه گفت این فیلم به شكلی جدالی است بین دو نسل و به نحوه نگاه دو نسل و تأثیر والدین بر روابط زندگی فرندان آنها می پردازد.
به گفته كاپولا فیلمبرداری این فیلم مدتی پیش به اتمام رسید.
«رو به زوال» نخستین پروژه ای است كه با همكاری اپل تی وی پلاس و استودیوی A۲۴ ساخته شد. كاپولا با فیلم «حلقه بلینگ» با A۲۴ همكاری كرده بود.
روشن نیست این فیلم قبل از اینكه در اپل تی وی پلاس ارائه شود چند هفته روی پرده سینماها می رود.
كاپولا هم تاكید كرده مخالفتی با سرویسهای استریمینگ ندارد ولی برایش رابطه سینما و سرویس استریمینگ اهمیت دارد و تلاش در درك این رابطه دارد.
وی در این حوزه اظهار داشت: به نظرم جالب است كه دیگر لازم نیست فیلم شما حداقل ۹۰ دقیقه باشد و می تواند كوتاه تر یا بلندتر باشد. وی ادامه داد: حتی می توانی كاری را در سه بخش انجام دهی و امكان انجام كارهای مختلفی را بوجود آورده است. اما آنرا خیلی سینما بعنوان سنتی اش، نمی دانم.
تاریخ اكران «رو به زوال» هنوز مشخص نشده است.

1399/02/04
13:56:25
itemprop="bestRating">5
3071
تگهای خبر: آنلاین , اپل , بازی , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد