وبلاگ آفتاب
برای حمایت از عوامل سینمایی؛

نت فلیكس به بیكار شدگان ناشی از كرونا ۱۰۰ میلیون دلار می پردازد

نت فلیكس به بیكار شدگان ناشی از كرونا ۱۰۰ میلیون دلار می پردازد

وبلاگ آفتاب: نت فلیكس یك بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای كمك به اعضای بیكار شده صنعت سرگرمی اختصاص داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، سرویس نمایش آنلاین نت فلیكس اعلام نمود برای كمك به بازیگرانی كه بر اثر ویروس كرونا بیكار شده اند ۱۰۰ میلون دلار مختص كرده است تا در این دوران بحرانی كه راهی برای درآمدزایی وجود ندارد، درآمدی داشته باشند.
این غول استریمینگ گفته است بخش اعظم این پول صرف كمك به اعضای تولید فیلم كه بیكار شده اند خواهد شد.
تد ساراندوس رئیس نتفلیكس گفته است: بحران كووید -۱۹ صدمات زیادی به خیلی از صنایع همچون جامعه تولیدات خلاقه زده است. تقریباً تولید همه سریال ها و فیلم ها در سراسر دنیا متوقف شده و صدها تن از عوامل تولید و بازیگران كارشان را از دست داده اند.
وی افزوده است: این شامل مختصصان برق، نجاران و رانندگان می شود كه خیلی از آنها ساعتی حقوق دریافت می كردند و از پروژه ای به پروژه دیگر می رفتند. این افراد در دوران رونق از نت فلیكس حمایت كردند و ما می خواهیم در این دوران سخت به آنان كمك نماییم، بخصوص وقتی دولت ها هنوز نمی دانند باید چه جور حمایت های اقتصادی از افراد بیكار شده به عمل آورند.
صنعت سرگرمی در حال مقابله با بیكاری گسترده عوامل خود است كه دربرگیرنده ۱۲۰ هزار نفری می شود كه با انتشار كرونا كارشان را از دست داده اند. اتحادیه ها و انجمن های مختلف مانند انجمن بازیگران تلویزیونی دولت های محلی و فدرال را تحت فشار گذاشته اند تا به اعضای آنها برای مقابله با این بحران اقتصادی شدید بعنوان یك بحران واقعی كمك كنند.
نت فلیكس اعلام نموده ۱۵ میلیون دلار از این كمك را به عوامل و بازیگران بیكار شده صنعت سینما در كشورهای دیگر كه پایگاه بزرگ تولید فیلم بوده اند اهدا می كند.
فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون آمریكا، صندوق سینما و تلویزیون، صندوق اضطراری بازیگران در آمریكا هم هر یك، یك میلیون دلار دریافت خواهند كرد. یك میلیون دلار هم به بنیاد هنرمندان و انجمن سینمای كانادا اختصاص می یابد.
ساراندوس افزوده است كه در مناطق دیگر همچون اروپا، آمریكای لاتین، و آسیا كه این موسسه پروژه های بزرگی تولید كرده است هم كمك های مالی به جامعه هنری آنها اختصاص می یابد.
وی گفته است: این رویداد بی سابقه است و ما وقتی قدرتمند هستیم كه این افراد در كنار ما باشند و باید در این دوران چالش برانگیز به آنها كمك گردد.
به دلیل گسترش ویروس كرونا فیلمبرداری پروژه های بزرگ و كوچك صنعت سرگرمی متوقف شده است.


منبع:

1399/01/03
12:04:24
itemprop="bestRating">5
3261
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , بازی , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد