وبلاگ آفتاب

عكس آخرین تصویر از بازیگری كه روز گذشته به خاك سپرده شد، در سریال نون خ

عكس آخرین تصویر از بازیگری كه روز گذشته به خاك سپرده شد، در سریال نون خ

وبلاگ آفتاب: علی ابوالحسنی كه 11 اسفند بر اثر ایست قلبی درگذشت اخرین نقش آفرینی خودرا در فصل دوم «نون. خ» انجام داده بود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از خبر آنلاین، به نقل از روابط عمومی سریال «نون. خ»، علی ابوالحسنی از دهه هشتاد از سریال های تلویزیونی به دلیلهای مختلف كناره گیری كرده بود و بیشتر به اجرای برنامه های می پرداخت اما به پیشنهاد سازندگان فصل دوم «نون. خ» نقش كوتاهی را در این سریال پذیرفت و بعنوان پلیس در این سریال حضور پیدا كرده بود كه درگذشت ناگهانی وی موجب تاثر و ناراحتی عمیق سازندگان این سریال شد. روز گذشته مراسم خاكسپاری وی انجام شد و حالا این عكس از حضور وی در این سریال رونمایی شده است.
تصویربرداری فصل دوم مجموعه «نون. خ» به كارگردانی سعید آقاخانی و تهیه كنندگی مهدی فرجی همچنان در تهران ادامه دارد و تابحال حدود ۷۰ درصد سریال ضبط شده است. همزمان تدوین و صداگذاری سریال در حال انجام می باشد تا این مجموعه تلویزیونی ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبكه یك سیما برود. سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، نسرین مرادی، پاشا جمالی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، میرطاهر مظلومی و مجید یاسر همچون بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. ۲۴۱۲۴۱


منبع:

1398/12/13
13:34:51
itemprop="bestRating">5
3709
تگهای خبر: آنلاین , بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد