وبلاگ آفتاب
پیش بینی برگزاری برای ۲ ماه دیگر؛

كرونا یك جشنواره سینمایی در ایتالیا را تعطیل كرد

كرونا یك جشنواره سینمایی در ایتالیا را تعطیل كرد

به گزارش وبلاگ آفتاب جشنواره فیلم خاور دور در اودین ایتالیا كه یكی از بهترین جشنواره ها در نوع خود در تقویم سینمایی ایتالیا به حساب می آید، دوره بعدی اش را دیرتر برگزار می نماید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم «خاور دور» كه هر سال در اودین در شمال شرقی ایتالیا برگزار می شود، از آنجائیكه اخیراً در این منطقه شیوع ویروس كرونا مشاهده شده، دیرتر برگزار می شود.
این فستیوال كه سال جاری بیست و دومین دوره آن برگزار می شود، قرار بود از ۲۴ آوریل تا ۲ ماه می (۴ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برگزار گردد. حالا سازمان دهندگان این جشنواره از به تأخیر افتادن آن به مدت دو ماه اطلاع داده اند و اعلام نموده اند جشنواره را از ۲۶ ژوئن تا ۴ جولای (۶ تا ۱۴ تیر ۱۳۹۹) برگزار می كنند.
آنها اعلام نموده اند كه این تصمیم سختی بود چونكه همه كارهای این جشنواره انجام شده بود اما با عنایت به اقدامات بهداشتی پیش گیرانه برای مانع شدن از گسترش این بیماری، آنها امكان انتخاب دیگری نداشتند.
سابرینا باراستی از بنیانگذاران این جشنواره اظهار داشت: سلامت مردم از هر چیزی مهم تر است.
سازمان دهندگان این جشنواره یادآوری كردند كه دوازدهمین دوره كارگاه تولید همزمان آسیا-اروپا در زمان تعیین شده قبلی یعنی از ۲۸ ژوئن تا ۲ جولای برگزار می شود.
طبق برنامه تعیین شده جشنواره خاور دور سال جاری همینطور از بازیگر و كارگردان قدیمی فیلیپینی یعنی ادی گارسا تجلیل خواهد نمود و گرامیداشت برادران واتانابه از ژاپن را در برنامه خواهد داشت.
یكی از علل به تعویق افتادن این جشنواره این است كه میهمانان اصلی آن باید از كشورهای آسیایی كه درگیر ویروس كرونا هستند، راهی ایتالیا شوند كه خودش هم مشكلاتی در این حوزه دارد.
ایتالیا كه یكی از كانون های ویروس كرونا شده است تا پنجشنبه بیشتر از ۵۰۰ مورد ابتلاء و ۱۴ مورد مرگ را ثبت كرده است.

1398/12/09
23:15:09
itemprop="bestRating">5
3756
تگهای خبر: بازی , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد