وبلاگ آفتاب

پوستر نمایش تااون منتشر گردید

پوستر نمایش تااون منتشر گردید

به گزارش وبلاگ آفتاب در آستانه آغاز پیش فروش بلیت، پوستر نمایش تااون به نویسندگی و كارگردانی هادی حوری منتشر گردید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، پوستر نمایش «تااون» به نویسندگی و كارگردانی هادی حوری منتشر گردید. در این مراسم كه با حضور تعدادی از هنرمندان و اصحاب رسانه در جمع گروه نمایش «آدمك» برگزار گردید هادی حوری اظهار داشت: نمایش «تااون» از تابیدن نور دانش و خرد در تاریكی می گوید.
«تااون» عنوان تازه ترین نمایش از گروه آدمك به كارگردانی هادی حوری است كه از اول اسفند هر شب در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود. در مراسمی كه به منظور رونمایی از پوستر نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار گردید هادی حوری كارگردان «تااون» درباره لزوم نگارش و به صحنه بردن این اثر اظهار داشت: من همیشه قبل از آنكه به شروع چیزی فكر كنم، به پایانش فكر كرده ام. به اینكه اگر نمایشی نوشته شود. نمایشی ساخته و اجرا شود، بازمانی كه آن نمایش وجود نداشته، در جهان نبوده و خلق نشده، چه تفاوتی دارد. آیا اگر حرفی زده نشود، آیا اگر این اتفاق نیفتد، چه خواهد شد.
حوری اضافه كرد: هر اتفاق تلاشی است برای نزدیك تر شدن به حقیقت و تئاتر اتفاقی ست كه هیچگاه از حركت بازنمی ایستد. به عقب برنمی گردد و باوجود آنكه قادر به تكرار شدن است، هیچگاه تكراری نخواهد شد.
این كارگردان تصریح كرد: وقتی به نمایشنامه هایی كه نوشته ام از این منظر نگاه می كنم به جز آنها كه غم نان آنها را نوشته است جز چندتایی، بقیه شان را دوست می دارم و فكر می كنم نبودنشان در جهانی كه پیرامون من است، قابل تصور نیست. این از خودخواهی من نیست كه چنین حرفی را می زنم، بلكه از نیاز وافری ست كه جهان من به تكرار بعضی حرف ها دارد و سكوتی كه گاه بسیار تلخ و گزنده ست.
حوری كه بیشتر از این نگارش بیشتر از ۳۰ اثر نمایشی را در كارنامه خود دارد اضافه كرد: نمایش «تااون» از تاثیر كتاب و خرد بر جامعه پیرامونی می گوید. از اینكه آگاهی پاك، چگونه می تواند بر دیگران تاثیر بگذارد و زندگی آنها را تغییر دهد. از اینكه كتاب چگونه می تواند نور امید را حتی در مغاك آلوده و تاریك موش ها هم بتاباند و روشن كند.
این كارگردان درباره درون مایه نمایش خود اظهار داشت: نمایش «تااون» از امید به ماندن و انتظار زایش بینایی. امید به چشم هایی كه می بینند و دل هایی كه شهامت پذیرفتن تغییر و آگاهی را دارند. نمایش تااون از تابیدن نور دانش و خرد در تاریكی می گوید.
وی اضافه كرد: و حالا من تمام این نگرانی ها، تردیدها و زیباییِ بزرگ زندگی در تئاتر را، در نمایشنامه ای به نام «تااون» با گروهی از جوانان خوش فكر و بازیگرانی خوش قریحه و پرتوان، شریك شده ام. دوستانی كه باآنكه هركدام درك متفاوتی از زندگی و تئاتر دارند اما همه شان در عشق به تئاتر و مردم، به یك اندازه عاشق اند.
حوری اظهار داشت: و حالا در آستان بلندِ مخاطبینی كه باافتخار انتظارِ حضورشان را داریم، تمامی این دوستان را می توانم نام ببرم و با اعتماد بگویم كه هركدامشان برای رسیدن به نقشی كه درصحنه می آفرینند، یا انجام امورِ دیگری كه برای به صحنه رفتن این نمایش به عهده دارند، با تمام توان و عشقشان كوشیده اند و اساسا لیاقت ایستادن در نور و روشنایی صحنه و منظر پرافتخار مردم را دارند.
حوری با اشاره به پوستر نمایش اظهار داشت: این پوستر كه عنوان نمایش «تااون» را دارد در تمام مدتی كه تمرین كردیم و در تمام شب هایی كه در مقابل چشمان مردم اجرا خواهیم كرد، به مثابه پرچم ماست و من از تمام شما دوستانم در گروه نمایش خواهش می كنم كه مثل همیشه با مخاطب صادق باشیم و تلاش نماییم در كاری كه انجام می دهیم، بهترین باشیم. تماشاچیان ما ولی نعمت های ما هستند و وظیفه تك تك ما این است كه اعتماد آنها به هنرمندان را حفظ نماییم.
حوری در خاتمه اظهار داشت: ما امروز با رونمایی از این پوستر اعلام می نماییم كه روزها و شب های بسیاری را بدون خستگی و با عشق تمرین كرده ایم و حالا آماده هستیم تا باجان و دل میزبان مردم فهیم و علاقه مندان فرهیخته تئاتر باشیم.
پس از این مراسم به همت اعضاء گروه نمایش و گروه تبلیغات طبق یك سنت همیشگی برای گروه های تئاتری به صورت نمادین در گام اول بیشتر از ۱۵۰ پوستر چاپی در نقاط مختلف تهران بر دیوارها نصب گردید.
بازیگران «تااون» عبارت اند از: هژیر سام احمدی، شیما پروهان، شیوا ترابی، سعید جاودان، علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی، محمدمهدی كیان، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری، نساء یوسفی، ریحانه ادراكی، میثم پاكدامن، فاطمه حاجی حسنی، دیاكو حسامی، هلیا حمیدی، مریم شایسته، نگار شهبازی، مجید صدخسروی و مهدی مرتضوی.
مدیر گروه و طراح صحنه و لباس: هلیا میرهادی، مدیر اجرایی: علی روانبد، دستیار كارگردان: مهلا قدوسی، گریم و ساخت ماسك: زهره صمغ آبادی، عكاس: احسان زارع، پریسا كامیاب؛ ساخت تیز: علی روانبد، احسان زارع و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد لهاك.
پیش خرید بلیت «تااون» از روز دوشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۴ در تیوال https: //www.tiwall.com/p/taoun شروع می شود.
«تااون» از اول اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱: ۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاك ۵۴۴ روی صحنه می رود. درگاه تهیه بلیت این نمایش بزودی در تیوال قابل دسترس خواهد بود.

1398/11/27
15:03:25
itemprop="bestRating">5
4434
تگهای خبر: بازی , تبلیغات , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد