تقسیم درآمد تبلیغات مسابقات ورزشی 70 درصد به صدا و سیما می رسد؟
به گزارش وبلاگ آفتاب مهر نوشت: طی رای اعضای كمیسیون تلفیق مجلس، 70 درصد حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی در اختیار صدا و سیما و 30 درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
ابراهیم شكوری مدیركل امور مجلس صداوسیما اظهار داشت: «كمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده كل كشور درباره نحوه تقسیم درآمدهای مورد اشاره مخالفت و روش دیگری را تصویب كرد.» وی ادامه داد: «دولت در بند لام تبصره ۹ لایحه بودجه سال آینده كل كشور، بدون نظرخواهی از صداوسیما، پیشنهاد تقسیم مساوی درآمدهای ناشی از پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی را ارائه كرده بود.» بنا به گزارش معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیما، شكوری اشاره كرد: «این در حالیست كه طبق بند (پ) ماده ۹۲ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مكلف بود تمهیدات قانونی این مساله را با تفاهم دو جانبه رسانه ملی و وزارت ورزش و جوانان فراهم آورد.» مدیركل امور مجلس صداوسیما درباره مصوبه نهایی كمیسیون تلفیق دراین زمینه اظهار داشت: «اعضای كمیسیون تلفیق مجلس، به تقسیم این درآمدها به میزان ۷۰ درصد در اختیار صداوسیما و ۳۰ درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان، رای دادند تا این درآمد بوسیله وزارت ورزش و جوانان برای تقویت ورزش كشور و كمك به فدراسیون های مربوطه اختصاص داده شود.» ۵۷۵۷
منبع: وبلاگ آفتاب
itemprop="bestRating">5
4856
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب