وبلاگ آفتاب
باخ:

حاضرم نخستین نفر در رودخانه سن شنا کنم

حاضرم نخستین نفر در رودخانه سن شنا کنم

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس کمیته بین المللی المپیک آلودگی آب رودخانه سن را رد و عنوان نمود حاضر است بعنوان نخستین نفر در آب این رودخانه شنا کند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، توماس باخ به سؤال خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا حاضر است در رودخانه سن شنا کند، پاسخ داد و اظهار داشت: هنوز دعوتنامه ای برای حضور در بازی های المپیک دریافت نکرده ام اما بمحض این که دعوت شوم، خوشحال خواهم شد که در رود سن شنا کنم. فقط امیدوارم هوا خیلی سرد نباشد!

رودخانه سن محل اصلی برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک و همینطور مسابقات سه گانه و شنای آب های آزاد خواهد بود. پیش از این، گروههای محیط زیستی اعلام نموده بودند آب رودخانه سن مطابق با استانداردهای بهداشتی نیست و سفارش کرده بودند هیچ گونه فعالیتی در آن انجام نشود. بنیاد Surfrider وجود باکتری های بیماری زا را در آب این رودخانه نشان داد.

شنا در رود سن از سال ۱۹۲۳ به صورت رسمی توسط دولت فرانسه ممنوع شده است اما مقامات محلی به تازگی اعلام نمودند که از سال ۲۰۲۵ به شهروندان فرانسه اجازه داده می شود باردیگر در آن شنا کنند. به قول آن هیدالگو، شهردار پاریس، این رودخانه باید یکی از میراث های اصلی المپیک باشد.




1403/02/16
12:50:57
itemprop="bestRating">5
126
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد