وبلاگ آفتاب

دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج

دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج

وبلاگ آفتاب: البرز سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش آگاهی داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری محمد ذاکر مشهور به رامش عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهیِ انتظامیِ استان البرز آگاهی داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزییات این عملیات بیان کرد: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ بموقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت محمد ذاکر مشهور به رامش و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

این مقامِ ارشدِ انتظامی اضافه کرد: این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد به هدف خوردن گلوله و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همین طور هشت نفر از همراهان تروریست ها نیز دستگیر که خبرهای تکمیلی درباب نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع رسانی خواهد شد.




1403/01/18
10:03:34
itemprop="bestRating">5
172
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد