وبلاگ آفتاب
برای كمپانی برادران وارنر؛

دیوید گرین كارگردان انیمیشن جدید وایل ای كایوت شد

دیوید گرین كارگردان انیمیشن جدید وایل ای كایوت شد

به گزارش وبلاگ آفتاب انیمیشنی كه مقرر است بر اساس شخصیت كایوت محبوب بچه ها شكل بگیرد، كارگردانش را پیدا كرد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، فیلمی جدید از شخصیت وایل ای. كایوت شركت برادران وارنر كه «كایوت مقابل اكمی» نام گرفته یك گام به رسیدن به پرده های بزرگ نزدیك تر شده و دیوید گرین را بعنوان كارگردان خود برگزیده است.
گرین در پیشبرد این پروژه كه تركیبی بین سبك های زنده و انیمیشن است و هم اكنون دنبال نویسنده فیلمنامه می گردد، نقشی كلیدی خواهد داشت. این فیلم انیمیشن داستان كایوت معروف كارتون محبوب «Looney Tunes» را تعریف می كند كه هدفش نابود كردن دشمنش رود رانر است. اكمی نام یك شركت خیالی در این داستان است كه به كایوتی سلاح هایش را می دهد كه بسیاری از آنها شكست می خورند و سبب می شوند او له بشود یا بسوزد.
گرین به تازگی و در سال ۲۰۱۶ فیلم «لاك پشت های نینجا نوجوان: خارج از سایه ها» را كارگردانی كرد كه توسط پارامونت اكران شد و توانست بیشتر از ۲۴۵ میلیون دلار در باكس آفیس جهانی بفروشد. قبل از آن او فیلم انیمیشن مستقل «از زمین به اكو» را كارگردانی كرده بود كه درباره گروهی از كودكان بود كه به نجات یك آدم فضایی كه به زمین آمده می روند.
وایل ای. كایوت یكی از شخصیت های مجموعه ای است كه شامل دیگر شخصیت های محبوبی همچون باگز بانی، دفی داك، پوركی پیگ، الم فاد، یوسمایت سم، فوگورن لگورن و ماروین مریخی می شود.
شخصیت كایوت اولین بار در كارتونی بدون دیالوگ محصول سال ۱۹۴۹ ظاهر شد كه نخستین كارتون از مجموعه ای ۴۹ قسمتی بود كه در آن هیچگاه نمی توانست رود رانر را بگیرد.
گروه انیمیشن برادران وارنر همینطور می خواهد برخی از شخصیت های محبوب دیگر را زنده كند كه همچون آنها می توان به دنباله ای برای هیبرید لایو اكشن «Space Jam» با نقش آفرینی لبران جیمز و باگز بانی و فیلمی بر پایه شخصیت های تام و جری اشاره نمود كه كلویی گریس مورتز، مایكل پنیا، راب دلینی و كن جونگ در آن نقش آفرینی می كنند.
«وایل ای. كایوت و رودرانر» در ایران به نام میگ میگ و كایوت شناخته می شوند كه یكی كایوت و دیگری یك كوكو دونده است و هر وقت كه كایوت در تلاش است كه رودرانر را بگیرد ناموفق می ماند.


منبع:

1398/09/27
15:04:12
itemprop="bestRating">5
4520
تگهای خبر: پروژه , جهان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد