وبلاگ آفتاب

آماده باش کامل هلال احمر برای نوروز

آماده باش کامل هلال احمر برای نوروز

وبلاگ آفتاب: رییس جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان آماده باش کامل این جمعیت برای نوروز 1403 از افزایش دوبرابری نیروی انسانی و لجستیک در این ایام آگاهی داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، پیرحسین کولیوند در جریان رزمایش خودرویی طرح نوروزی جمعیت هلال احمر که قبل از ظهر امروز در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار گردید، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر برمبنای وظیفه ذاتی خود که کاهش آلام بشری است و همین طور به جهت وجود امدادگران و داوطلبان ایثارگر خود، همیشه در حوادث و طرح های مختلف حضوری پررنگ و قابل توجه دارد. هلال احمر در طرح هایی نظیر طرح نوروزی، طرح اربعین، طرح زمستانی، طرح تابستانی و... همیشه در آماده باش کامل قرار دارد.

وی با اعلان اینکه خدمت خالصانه و بی منت به مردم از­ خاصیت های جمعیت هلال احمر است، اظهار داشت: مردم ما نیز مردم نوع دوستی هستند و همیشه درکنار همنوعان لطمه دیده و مددجوی خود در داخل و خارج کشور قرار می گیرند. همین موضوع به امدادگران ما نیز انگیزه بیشتری برای کمک می دهد. هم اکنون بیش از یک هفته از سیل در استان سیستان و بلوچستان گذشته است و امدادگران و نجاتگران همچنان مشغول خدمات رسانی به مردم سیل زده هستند. در زلزله ترکیه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و... نیز مردم ما در کنار همنوعان خود ایستادند.

کولیوند با اشاره به طرح نوروزی جمعیت هلال احمر نیز اظهار داشت: با توجه به این که همه ساله در روزهای نوروز شاهد افزایش سفرها هستیم، جمعیت هلال احمر نیز همسو با دستگاه هایی نظیر پلیس راهور، راهداری و... طرح نوروزی خودرا شروع کرد. در طرح نوروزی امسال نیروی انسانی و توان خودروی و لجستیک جمعیت هلال احمر افزایشی دو برابری داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: بالگردهای هلال احمر نیز هم در روزهای نوروز با تمام توان از حوادث پشتیبانی خواهند کرد و در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

وی با اشاره به این که استفاده از تمامی ظرفیت ها در دستور کار است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بیانیه گام دوم انقلاب و حفظ کرامت انسانی را اساس کار خود در خدمات رسانی به مردم قرار داده است و به همین علت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم چشم پوشی نمی کند.

کولیوند همین طور با اشاره به حوادث رانندگی ایام نوروز، اظهار داشت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه های جاده ای، مبادی ورودی شهرها و... نسبت به ارائه خدمات آموزشی به مسافران، ارائه هشدارهای ترافیکی، خدمات درمانی و سلامت محور و نیز ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان و مسافران اقدام خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفـت: همین طور امدادگران برای حوادث جوی و طبیعی احتمالی در روزهای نوروزی نظیر بارش و... نیز در آماده باش کامل هستند. ما تمام تلاش خودرا به کار گرفته و امیدواریم که با همکاری مردم عزیز، نوروزی ایمن و کم حادثه را پشت سر بگذاریم.



­



منبع:

1402/12/19
13:26:17
itemprop="bestRating">5
224
تگهای خبر: آموزش , خدمات , درمان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد