وبلاگ آفتاب
بازسازی یك سریال فرانسوی؛

مایکل فاسبندر بازیگر سریال جاسوسی جورج کلونی می شود

مایکل فاسبندر بازیگر سریال جاسوسی جورج کلونی می شود

به گزارش وبلاگ آفتاب، مایکل فاسبندر درحال مذاکره است تا در سریال دپارتمان که یک سریال مهیج جاسوسی به کارگردانی جورج کلونی است، مقابل دوربین برود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، سریال «دپارتمان» که مقرر است فیلمبرداری اش بهار پیش رو در لندن آغاز شود، بازسازی سریال «دفتر»، یک سریال جاسوسی موفق فرانسوی است که کارگردانی و تهیه کنندگی اش را اریک روشان برعهده داشت.
در سریال اصلی فرانسوی متیو کاسوویتز در نقش گیوم دبیلی یکی از اعضای شاخه مخفی سرویسهای مخفی فرانسه (DGSE) که بعد از یک مأموریت ۶ ساله در دمشق به پایگاه اصلی خود باز می گردد، بازی کرده است. در حالیکه او تلاش می کند هویت ساختگی خویش را رها کند، متوجه می شود که درگیر یک بازی دوگانه بین سازمان مخفی فرانسه و سیای آمریکا شده است. این سریال به علت نگاه به روانشناسی ماموران مخفی و مبحث ژئوپلیتیکی که با رویدادهای جاری و مکانهای بین المللی مرتبط بود، در کانال پلوس فرانسه به موفقیت زیادی رسید.
اکنون این سریال توسط استودیو ام تی وی و ۱۰۱ باردیگر در دست ساخت قرار گرفته تا نسخه آمریکایی آن تهیه شود. کارگردانی این سریال را جورج کلونی برعهده دارد و وی از تهیه کنندگان آن هم است.
فاسبندر اخیرا بازیگر فیلم «قاتل» دیوید فینچر در نقش یک آدمکش حرفه ای بود.

1402/12/10
10:17:26
itemprop="bestRating">5
248
تگهای خبر: بازی , دوربین , سازمان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد