وبلاگ آفتاب
معاون شهردار تهران خبر داد

اتمام عرشه جنوبی تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت آباد

اتمام عرشه جنوبی تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت آباد

به گزارش وبلاگ آفتاب، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار داشت: در صورت رفع بموقع معارضان تاسیساتی موجود، پروژه تقاطع غیرهمسطح آبشناسان- جنت آباد تا تیرماه سال آینده به انتها می‎ رسد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، هادی حق بین درباره ی تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت آباد واقع در منطقه ۵ تهران، اضافه کرد: این پروژه به علت کارآیی ترافیکی و حذف تقاطع دارای چراغ برای شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی در توضیح بیشتر اضافه کرد: تنها تقاطع چراغ دار در راه بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و در ادامه آبشناسان، تقاطع این بزرگراه با خیابان جنت آباد است. به صورتی که وجود این چراغ منجر به کندی حرکت و افزایش بار ترافیک در راه می شد؛ پس با راه اندازی یک زیرگذر شرقی – غربی این تقاطع چراغ دار نیز حذف می شود.
حق بین در ادامه با اشاره به اینکه پروژه با مسائل ترافیکی و تأسیسات زیرسطحی مختلفی مواجه می باشد، تصریح کرد: به لطف زحمات همکاران ما، عرشه جنوبی پروژه تکمیل شده است. با اجرای انحراف ترافیکی، این امکان برای پروژه برقرار شد تا اجرای شمع های شمالی شروع شود. به تبع آن سایر فعالیت ها عملیاتی می شود.
بنابر اعلام سایت شهر، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آخر اظهار داشت: امیدوار هستم بتوانیم تا تیرماه سال آینده این پروژه را به انتها برسانیم، به شرط این که معارضان تاسیساتی موجود برطرف شوند.




منبع:

1402/11/14
11:20:28
itemprop="bestRating">5
338
تگهای خبر: پروژه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد