وبلاگ آفتاب
با نگاهی به پروفسور بهاروند؛

مسیر اصلی پرتره ای از یک شخصیت واقعی

مسیر اصلی پرتره ای از یک شخصیت واقعی

وبلاگ آفتاب: تصاویر جدید سریال مسیر اصلی با بازی امیرعلی دانایی و زهرا داوودنژاد رونمایی گردید.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، یکی از انتقادها در عرصه سریال سازی به تلویزیون در این سال ها پرداخت صرف به قصه های اجتماعی و درام بوده که به طور معمول هم با قصه هایی کلیشه ای و در فضایی آپارتمانی پیش رفته است. قصه هایی که با پایان شان هم شاید کمتر به یاد مانده اند و نتوانسته اند از کلیشه های رایج سریال سازی تلویزیون بیرون بروند.
همچون سوژه هایی که تلویزیون می تواند با ساخت و پرداخت آنها، هم از کلیشه های مرسوم بیرون رود و هم به شخصیت هایی که قصه هایی دراماتیزه دارند، بپردازد توجه به زندگی افراد و شخصیت های واقعی است. «مسیر اصلی» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان همچون این پروژه ها است که اینروزها درحال تصویربرداری است و به پروفسور حسین بهاروند دانشمند حوزه سلول های بنیادی می پردازد که البته چند ماهی است تولید آن شروع شده است.
مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم مدتی پیش در مصاحبه ای درباره ی این سریال به عنوان یکی از ۱۸ سریال تولیدی این مرکز نام برده بود. همچون بازیگران اصلی این سریال می توان به امیرعلی دانایی اشاره نمود که بعد از مدت ها در تلویزیون حضور دارد و قبل از این با سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سیدضیاءالدین دری دیده شده بود. همچین کوروش سلیمانی، زهرا داوودنژاد، زهرا سعیدی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

1402/11/08
16:31:21
itemprop="bestRating">5
308
تگهای خبر: بازی , پروژه , دانشمند , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد