وبلاگ آفتاب
در گفت وگو با وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

یک آهنگ برای جوانان ایرانی تولید می شود

یک آهنگ برای جوانان ایرانی تولید می شود

وبلاگ آفتاب: وبلاگ آفتاب: یکی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ در تشریح تازه ترین کارهای موسیقایی خود از تولید یک قطعه ملی میهنی با موضوع تقدیر از جوانان ایرانی در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی آگاهی داد.



میلاد هارونی خواننده و فعال موسیقی پاپ کشورمان که تا حالا آثار مختلفی را در عرصه های اجتماعی و انقلابی ساخته است در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره ی تازه ترین کارهای موسیقایی خود اظهار داشت: قطعه ای در دست تولید دارم که موضوع و محوریت اصلی آن جوانان ایران زمین برای ساخت آینده درخشان کشور هستند که می توانند با تلاش و همت ارزشمندی که دارند، بهترین و ارزشمندترین افتخارات را برای کشورمان داشته باشند. اثری که تصور می کنم با حال و هوای نشاط بخشی که دارد می تواند با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شود. در این تک آهنگ داود رحیمی شاعر و پویا اعتصامی آهنگساز عوامل اجرائی این پروژه موسیقایی را می سازند.
وی در معرفی دیگر کارهای موسیقایی خود توضیح داد: طی روزهای پیش رو ویژه برنامه ای را با گرامیداشت شهدای عزیز ایل بختیاری را در شهر ایذه برگزار می کنم. برنامه ای که در آن نهایت تلاشم را انجام می دهم تا نسبت به مقام والای شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای دین داشته باشم. شرایطی که امیدوار هستم مورد پذیرش اهالی عزیز این منطقه قرار بگیرد.
میلاد هارونی همچون خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سالهای اخیر آثار مختلفی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی ساخته است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ بصورت حرفه ای قطعه ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر نمود و نخستین اجرای زنده خودرا در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. وی در تابستان سال ۹۳ مؤسسه ای به نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید می شد.
«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی نشون ها»، «عشق بی مرز» همچون آثاری است که این خواننده تا حالا منتشر نموده است.


منبع:

1402/10/25
11:55:51
itemprop="bestRating">5
314
تگهای خبر: پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد