وبلاگ آفتاب
فرماندار شهرستان دماوند خبر داد

آمادگی دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک های صنعتی

آمادگی دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک های صنعتی

وبلاگ آفتاب: وبلاگ آفتاب: فرماندار شهرستان دماوند از آمادگی شهرستان دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک های صنعتی آگاهی داد.



رضا طاهرخانی در گفت و گو با ایسنا در تشریح روند پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دماوند اظهارکرد: با شروع طرح نهضت ملی مسکن، در دو نقطه از شهرستان دماوند نیز این طرح شروع شد. هم اکنون نیز تعدادی از واحدها درحال آماده سازی است و امیدواریم در بهمن ماه سال جاری این واحدها به بهره برداری برسد البته یک سری مشکلات نیز در راه وجود دارد که امیدواریم تمام مسئولان پای کار بیایند و با هماهنگی برای رفع آن گام برداریم.

وی افزود: بی شک می توانیم در ساخت مسکن ملی از دستاوردهای دانش بنیان شهرک های صنعتی شهرستان دماوند با هدف کاهش هزینه، ایجاد اشتغال و توجه به استانداردها و مقاوم سازی در مقابل حوادث طبیعی همچون زلزله بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان دماوند اشاره کرد: دولت عزم خودرا نسبت به عمل به تعهداتش در عرصه نهضت ملی مسکن جزم کرده است تا در کوتاهترین زمان شاهد تحقق اهداف خود باشد. در همین راستا شهرستان دماوند آمادگی دارد در مجاورت شهرک های صنعتی مکانی را برای نهضت ملی مسکن پیش بینی نماید تا کارگرانی که در شهرک های صنعتی مشغول هستند در این محل ها ساکن شوند.

طاهرخانی با اشاره به این که جوانان امروز برای ازدواج نیازمند تامین مسکن هستند، اضافه کرد: طرح نهضت ملی مسکن می تواند در خانه دار شدن جوانان و دیگر اقشار کم درآمد جامعه موثر باشد.

وی به مسکن مهر دماوند و مهرآباد رودهن اشاره نمود و اظهار داشت: این دو سایت مسکونی نیز با مشکلات بسیاری در بخش زیرساختی روبرو بودند که اقداماتی همچون راه اندازی پایگاه سلامت، تامین آب شرب، راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب، راه اندازی اماکن آموزشی و ورزشی با سرعت مطلوبی در دستور کار قرار گرفته و تعدادی از این پروژه ها نیز انجام شده است.




1402/10/01
13:18:15
itemprop="bestRating">5
291
تگهای خبر: آموزش , پروژه , دستاورد , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد