وبلاگ آفتاب
رئیس قوه قضاییه در اردبیل:

اصلی ترین دغدغه و مشکل در حوزه آب است

اصلی ترین دغدغه و مشکل در حوزه آب است

وبلاگ آفتاب: به گزارش وبلاگ آفتاب، مقام عالی دستگاه قضا اظهار داشت: امروزه اصلی ترین دغدغه و مشکل در حوزه آب است و خشکسالی کنونی اگر به همین روند ادامه پیدا کند اساسا در آینده مشکلات گوناگونی را خواهیم داشت.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، امروز ۱۶ آذر در جلسه شورای اداری استان که در سالن ولایت سپاه برگزار شد، اظهار نمود: خداوند متعال را شاکریم که در مقطع کنونی به ما فرصت زندگی کردن داده است در مقطع و مقطعی که رهبری حضرت امام خمینی(ره) را در شروع انقلاب داشتیم و الان هم از وجود رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای فیض می بریم.
وی ادامه داد: امروز مردم از یک سری مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رنج می برند که بخشی از این مسائل در سطح ملی و بخش دیگر در سطح استانی قابل پیگیری و حل است.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: عدم رسیدگی به مسائل اقتصادی، مشکلات مختلف فرهنگی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، بنابراین روشن کردن تکلیف کشور در مسائل اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشد.
حجت الاسلام اژه ای بیان نمود: در حوزه مسائل اقتصادی امنیت سرمایه گذاری باید مشخص شود و باید به این نکته توجه کرد که بدون دخالت دادن مردم و بخش خصوصی نمی توان مشکلات اقتصادی و حوزه تولید را حل کرد.
رئیس قوه قضاییه با تاکید به این که باید مشکلات روزمره مردم مورد توجه و حل و فصل قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید به مشکلات روزانه مردم بموقع رسیدگی شود تا از بروز پشیمانی و مشکلات بعدی جلوگیری کرد.
مقام عالی دستگاه قضا افزود: امروزه اصلی ترین دغدغه و مشکل در حوزه آب است و خشکسالی کنونی اگر به همین روند ادامه پیدا کند اساسا در آینده مشکلات گوناگونی را خواهیم داشت.
وی افزود: در بحث آب، مدیریت صحیح و افزایش منابع آبی مورد توجه قرار گیرد و به صورت مثال در استان اردبیل مدیریت مختص به همین استان مورد توجه و اجرا قرار گیرد.
حجت الاسلام اژه ای با اشاره به اینکه در حل مسائل باید اولویت بندی انجام گیرد، اظهار داشت: اگر در استان اردبیل ۵۰ مساله وجود دارد ابتدا باید حل مسائل اساسی مورد توجه قرار گیرد چون که عدم حل مسائل اساسی مشکل ساز خواهد بود.
رئیس دستگاه قضا اظهار نمود: در جهت حل مشکلات استان اردبیل بنده تمام اختیارات قانونی و قابل تفویض را به آقای کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل واگذار می کنم تا با درایت وهمکاری خود با سایر مدیران استان نسبت به حل مسائل اقدام نمایند.
رئیس قوه قضاییه افزود: اگر در جهت حل مشکلات استان اردبیل مسؤلان متفق القول عمل کنند، بطور قطع بخش اعظمی از مشکلات حل خواهد شد و در قسمت مدیریت کشور هم از این تصمیمات هماهنگ استانی پشتیبانی خواهد شد.
وی ادامه داد: درصورتی که هر مسئولی نظر خاص خویش را داشته باشد و اتحاد در اتخاذ تصمیمات نباشد حل مسائل نیازمند کارشناسی در کشور خواهد بود و همین مبحث سبب زمان بری می شود.
مقام عالی رتبه دستگاه قضا تصریح کرد: به این مساله یقین دارم که اگر مجموعه مسؤلان یک استان همدلی و همراهی را باهم داشته باشند اساسا بخش اعظمی از مشکلات را رفع خواهند کرد.



1402/09/16
21:37:49
itemprop="bestRating">5
314
تگهای خبر: اقتصاد , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد