وبلاگ آفتاب
مدیرعامل دیزنی خبر داد؛

یخ زده ۴ هم در دست ساخت است

یخ زده ۴ هم در دست ساخت است

وبلاگ آفتاب: باب ایگر اعلام نمود استودیو دیزنی درحال کار روی چهارمین فیلم یخ زده علاوه بر یخ زده 3 است که قبل از این ساختش اعلام شده بود اما هنوز اکران نشده است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، باب ایگر مدیر عامل دیزنی روز پنجشنبه در یک مصاحبه که از تلویزیون پخش گردید گفت «یخ زده ۳» در دست ساخت است و ممکنست قسمت چهارم هم هم زمان در دست ساخت باشد.
وی اضافه کرد: کارگردان جن لی که فیلم های اصلی «یخ زده» و «یخ زده ۲» را ساخته دارد با جدیت با تیمش در انیمیشن دیزنی نه روی یک داستان، بلکه در حقیقت برای خلق ۲ داستان کار می کند.
اندرسون لوپز پس از این خبر در رسانه های اجتماعی تأیید کرد که همراه رابرت لوپز درحال نوشتن آهنگ های جدیدی برای ۲ فیلم بعدی هستند. این ۲ ترانه سراهای «یخ زده» هستند.
ایگر این خبر را در حالی اعلام نمود که در پارک موضوعی دیزنی در هنگ کنگ و برای مراسم افتتاحیه «دنیای یخ زده» حضور داشت. در این پارک بازدیدکنندگان نه فقط اولاف، آنا و السا را ملاقات می کنند، بلکه می توانند در خیابان هایی که دنیای عرفانی «آرندل» را تداعی می کنند، قدم بزنند و در رستوران ها شام بخورند.
ایگر اضافه کرد: سال ها در پارک های دیزنی ما درحال خلق این جهان ها هستیم که در اصل تجسم فیزیکی بزرگترین داستان های ما هستند و البته «یخ زده» یکی از ارزشمندترین فرنچایزهای ما است.
«یخ زده» و «یخ زده ۲» که دنباله آن در سال ۲۰۱۹ بود، به موفقیت بزرگی برای دیزنی بدل شدند و فیلم دوم با فروش ۱.۴۵ میلیارد دلاری همچنان پرفروش ترین انیمیشن تاریخ است. فیلم اصلی با فروش ۱.۳۳ میلیارد دلار هم بی سابقه بود. علاوه بر فروش باورنکردنی در گیشه سینماهای جهان از داستان ۲ خواهر آنا و السا که با صداپیشگی کریستن بل و آیدینا منزل در نقش این ۲ شکل گرفت، آهنگ های این فیلم هم پرطرفدار شدند و یک نمایش موزیکال نیز در برادوی برمبنای این داستان روی صحنه رفت.

1402/08/26
19:51:34
itemprop="bestRating">5
256
تگهای خبر: جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد