وبلاگ آفتاب
علی روئین تن با وبلاگ آفتاب مطرح كرد؛

پس از عمل قلبم ۴۰ روز نباید فعالیت کنم

پس از عمل قلبم ۴۰ روز نباید فعالیت کنم

وبلاگ آفتاب: علی روئین تن کارگردان سینما ضمن اشاره به پشت سر گذاشتن عمل جراحی قلب، درباره ی آخرین وضعیت درمان خود گفت.



علی روئین تن کارگردان سینما که چند روز پیش به سبب عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره ی آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: عمل جراحی که پشت سر گذاشتم عمل دشواری بود و نجات از حمله ای که دچارش شده بودم، چیزی شبیه به معجزه بود. هم اکنون هم منتظر هستیم تا پزشکان بررسی نمایند که آیا قلبم نیاز به باطری دارد یا خیر؟
وی افزود: هم اکنون همچنان در بیمارستان بستری هستم و پس از عمل جراحی دکتر درحال بررسی وضعیت عملکرد قلبم است.
این کارگردان سینما ضمن اشاره به تأثیر فشار عصبی بر عارضه ای که با آن روبه رو شده است، اظهار داشت: اتفاقی که برای من افتاد، حمله قلبی به سبب بالا رفتن فشار عصبی بود. هم اکنون تحت درمانم و احتمال می دهم طی ۲ روز آینده از بیمارستان مرخص شوم. پس از ترخیص به مدت ۴۰ روز هیچ فعالیتی نباید داشته باشم تا درباره ی باتری قلبم تصمیم گیری شود و مجدد برای آن تحت عمل قرار بگیرم.
روئین تن درباره ی کارهای اخیر خود نیز توضیح داد: طبیعتاً به سبب این آسیب، امکان فعالیتم محدودتر شده است اما به زودی بلند می شوم و پیگیر کارهایم خواهم شد. واقعیت این است که آنقدر در سینمای ایران دروغ شنیده ایم و اینقدر آدم ها برسر وعده ها و قرارهای خود نیستند، حس می کنم این اتفاق برای خیلی های دیگر در سینما امکان دارد، رخ دهد. کاش کمتر به هم دروغ بگوییم و حواس مان به احوال هم باشد.

1402/08/14
12:58:36
itemprop="bestRating">5
251
تگهای خبر: باتری , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد