وبلاگ آفتاب

حمایت ستاد علوم شناختی از تاسیس کلینیک های رشد و تکامل

حمایت ستاد علوم شناختی از تاسیس کلینیک های رشد و تکامل

وبلاگ آفتاب: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی فراخوان پشتیبانی از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل را تا سی و یکم شهریور ماه امسال تمدید کرد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، این ستاد در نظر دارد در امتداد ارتقای سلامت شناختی جامعه با تشخیص و درمان بموقع اختلالات مربوط به رشد و تکامل، از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل حمایت کند.
در قالب این سیاست بمنظور تامین، حفظ و ارتقای سطح تکاملی کودکان بوسیله اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، غربالگری، تشخیص، درمان و توانبخشی کودکان گروه هدف، از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل طبق بخشنامه «تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل» وزارت بهداشت حمایت می شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این برنامه حمایتی از تسهیلات لیزینگ و تامین فضای استقرار تا سقف ۱۰ میلیاردریال جهت تاسیس و یا توسعه کلینیک های رشد و تکامل مطابق با شیوه نامه حمایت می کند.
به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه علوم شناختی، در این جهت از افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط (مطابق با بخشنامه تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل) که موافقت اصولی را از وزارت بهداشت دریافت کرده اند، دعوت شده است فرم درخواست را تکمیل و به همراه موافقت اصولی تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ به ایمیل research.project@cogc.ir ارسال نمایند. ارسال فرم درخواست به مفهوم تایید و دریافت تسهیلات نیست و نتایج بعد از داوری درخواست های ارسالی اعلام خواهد شد.



1402/05/20
15:18:50
itemprop="bestRating">5
258
تگهای خبر: آموزش , درمان , فضا , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد