وبلاگ آفتاب
با پیش رفتن مرحله آماده سازی؛

جورج میلر تایید كرد دنباله مد مكس: جاده خشم ایجاد می شود

جورج میلر تایید كرد دنباله مد مكس: جاده خشم ایجاد می شود

به گزارش وبلاگ آفتاب كارگردان مد مكس تایید نمود كه قسمت بعدی این فیلم ایجاد می شود و وی حالا در حال پیش بردن مراحل آماده سازی این فیلم است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ددلاین، فیلم محصول سال ۲۰۱۵ «مد مكس: جاده خشم» یكی از بهترین و دیوانه وارترین فیلم های اكشن تاریخ است و ازاین رو قابل درك است كه طرفداران مشتاق شنیدن هر گونه خبر در مورد احتمال ساخت دنباله ای برای آن باشند.
خوشبختانه برای آن دسته از افرادی كه خواهان ساخته شدن دنباله ای برای این شاهكار بودند، كارگردان «مد مكس» جورج میلر در مصاحبه ای كه روز گذشته انجام داد تایید نمود كه این فیلم قسمت دومی هم خواهد داشت.
میلر اظهار داشت: كار من با داستان مد مكس تمام نشده و به نظرم باید بتوانم چند پروژه را هم زمان جلو ببرم اما به هر حال یك مد مكس دیگر در راه خواهد بود. هم اكنون داریم مراحل آماده سازی آن پروژه را هم انجام می دهیم.
وی افزود: به نظرم انجام دادن چند پروژه هم زمان خیلی جالب است. این را با فیلمسازان دیگر هم مطرح كرده ام و فكر می كنم اتفاقی كه برای خودم می افتد این است كه وقتی روی یك چیز كار می كنم و حواسم پرت می شود و روی آن یك چیز تمركز می كنم، تمركز كردن روی چیزی دیگر برای مدتی كوتاه مانند یك دوران تعطیلات می ماند. سبب می شود به بی طرف بودن دست پیدا كنم و هر بار نگاهی جدید به پروژه داشته باشم.
فیلم «مد مكس: جاده خشم» كه در سال ۲۰۱۵ اكران شد و با نقدهای مثبت زیادی تحسین شد توانست جمع فروش داخلی و بین المللی خویش را به ۴۰۰ میلیون دلار برساند و تبدیل به پرفروش ترین فیلم در مجموعه فیلم های «مد مكس» بشود كه اولین قسمت آن در سال ۱۹۷۹ اكران شده بود.
میلر حالا درحال شروع پروژه جدیدش با عنوان «سه هزار سال اشتیاق» با حضور ادریس آلبا و تیلدا سویینتون در استرالیا است.

1398/09/17
14:13:39
itemprop="bestRating">5
4404
تگهای خبر: پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد