وبلاگ آفتاب
همزمان با روز روانشناس و مشاور صورت گرفت؛

تقدیر نمادین رئیس جهاد دانشگاهی از روانشناسان و مشاوران این نهاد

تقدیر نمادین رئیس جهاد دانشگاهی از روانشناسان و مشاوران این نهاد

به گزارش وبلاگ آفتاب، دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی و هیات همراه به مناسبت روز روانشناس و مشاور از پلی کلینیک سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بازدید و به صورت نمادین از روانشناسان و مشاوران این نهاد قدردانی نمود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی و هیات همراه امروز، شنبه ۹ اردیبهشت ماه به مناسبت روز روانشناس و مشاور از پلی کلینیک سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بازدید و به صورت نمادین از روانشاسان و مشاوران این مجموعه قدردانی نمود.

دکتر مسلمی نائینی در این بازدید ضمن اشاره به اینکه برای ایجاد تغییر در انسان ها احتیاج به نیم رخ اولیه افراد است، اظهار داشت: روان افراد از بحث جسم مهم تر است و احتیاج به تقویت دارد.

وی با ضروری دانستن تهیه پرونده سلامت روحی و روانی برای افراد بیان نمود: هم اکنون در کشور دارای ۴۰ هزار دانشجو هستیم که انتظار می رود به آنها توجه گردد.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار نمود: یکی از کارهای مهم اینست که برای دانشجویان دانشگاه های وابسته به جهاددانشگاهی پرونده سلامت روح و روان تشکل دهیم که در آغاز کار میتوان با انجام تفاهمنامه با دانشگاه علم و فرهنگ که دارای بیشتر از ۸ هزار دانشجو است این پرونده ها را تهیه کرد. در ادامه این کار میتوان برای این دانشجویان برنامه ریزی نمود. میتوان این کار حتی برای دانشگاه های غیرانتفاعی هم انجام داد.

در ادامه دکتر مسعود حبیبی، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در ساختار جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران واحد زخم و ترمیم بافت بعنوان یکی از محوری ترین فعالیتهای این مجموعه است که بر این اساس پژوهشکده زخم و مرکز خدمات تخصصی زخم و ترمیم بافت را داریم که تمام نیازهای در رابطه با زخم و روانشناسی را زیر پوشش قرار می دهد.

وی اضافه کرد: پارسال متوجه شدیم که حیطه روانشناسی فراتر از اینست که در کلینیک زخم بخواهیم خدمات آنرا عرضه دهیم و به دنبال این مورد تصمیم گرفتیم یک مرکز مستقل برای مبحث روانشناسی داشته باشیم که این مجموعه را دیماه سال قبل راه اندازی کردیم.

دکتر حبیبی اظهار نمود: در شکل گرفتن این مرکز نکته مهم حضور اساتید خوب و همراهی آنها با مجموعه است.

دکتر رسایی، مدیر پلی کلینیک سلامت روان با ارائه گزارشی از فعالیت این پلی کلینیک اظهار نمود: این کلینیک از ۱۹ دیماه ۱۴۰۱ کار خویش را شروع کرده است و ۴۵ نفر از درمانگران خوب کشور و روان پزشک، روانشناس و گفتار درمانگر در چارچوب ۸ دپارتمان زیر نظر بهترین اساتید مربوطه در دانشگاه با این مجموعه همکاری می کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه تعرفه های این مجموعه دولتی است اضافه کرد: ۸ دپارتمان این پلی کلینیک شامل مشاوره، روان درمانی، روان پزشکی، گفتاردرمانی، روان سنجی، هیپنوتراپی، تهیه نقشه مغزی و نوروتراپی می شود.

مدیر پلی کلینیک سلامت روان بیان نمود: فعالیتهای آموزشی را در این مجموعه شروع کرده ایم و با برنامه ریزی برای برگزاری ۴ دوره هم اکنون موفق به دریافت مجوز یک دوره شده ایم که پایان هفته شروع می شود.

جهاد دانشگاهی دارای مراکز مختلف ارائه خدمات تشخیصی، مشاورهای و درمانی حوزه پزشکی در سرتاسر کشور است.





منبع:

1402/02/09
14:11:56
itemprop="bestRating">5
394
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد