وبلاگ آفتاب
رییس سازمان امور دانشجویان خبر داد؛

پیشبینی افزایش ۵۰ درصدی بودجه رفاهی دانشجویان در لایحه بودجه

پیشبینی افزایش ۵۰ درصدی بودجه رفاهی دانشجویان در لایحه بودجه

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تأکید بر این که بودجه این سازمان برای سال آینده حدود یک سوم تا ۵۰ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: این مبلغ کافی نیست و دانشگاه های ما نیازمند یک جهش در افزایش بودجه سال آینده هستند.


دکتر هاشم داداش پور در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان مطلب اظهار نمود: بودجه سال آینده حوزه رفاهی دانشجویان هنوز قطعی نشده است چون که رقم این بودجه در کمیسیون تلفیق مدام تغییر می کند و نمی توان به صورت دقیق در مورد آن اظهار نظر کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: این سازمان رایزنی های زیادی با مسؤلان مختلف در مورد میزان افزایش بودجه سال آینده حوزه رفاهی دانشجویان انجام داده است و باید ببینیم در نهایت مسؤلان چه تصمیمی در این حوزه اتخاذ خواهند کرد.
معاون وزیر علوم تصریح کرد: انتظار ما از مسؤلان تصمیم گیر اینست که دانشگاه های کشور را در تصویب نهایی بودجه در یابند و کمک کنند جهش علمی که در این مراکز اتفاق افتاده است، همچنان ادامه داشته باشد و کاهش شتاب رشد بودجه ها منجر به کاهش روند توسعه علمی کشور نشود.
داداش پور با تاکید براینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ بودجه سازمان امور دانشجویان یک سوم تا ۵۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: به نظر من این میزان افزایش کافی نیست و دانشگاه ها ما نیازمند یک جهش اساسی در زمینه افزایش بودجه سال آینده هستند.




منبع:

1401/12/14
11:35:51
itemprop="bestRating">5
399
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد