وبلاگ آفتاب
پس از چهار سال وقفه؛

سیزدهمین جشنواره فیلم 100 فردا در ملت کلید می خورد

سیزدهمین جشنواره فیلم 100 فردا در ملت کلید می خورد

وبلاگ آفتاب: سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 از فردا و با اکران ویژه فیلم های بخش مخاطب کودک و نوجوان شروع می شود.



به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، سیزدهمین دوره این جشنواره از ساعت ۱۴ فردا ۱۰ اسفندماه با نمایش ویژه فیلم های کودک و نوجوان و نیز رویداد پرتاب ۱۰۰*۱۰۰ در پردیس سینمایی ملت آغاز به کار می کند.
اکران ویژه فیلم های کودک و نوجوان با حضور فعالان و چهره های شناخته شده این حوزه و رویداد پرتاب (پیچینگ) ۱۰۰*۱۰۰ با حضور نهادها و سازمان های فرهنگی دولتی و خصوصی انجام خواهد شد.
سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ با استقبال فیلمسازان و با ثبت بیش از ۴۶۰۰ اثر همراه بود و در مجموع ۲۹۰ اثر به بخش های رقابتی و غیررقابتی آن راه یافتند. بیش از نیمی از آثار ارسال شده از طرف هنرمندان داخلی از شهرهای فراتهران و آثار ثبت شده از طرف فیلمسازان بین المللی از ۱۲۷ کشور بود.
نمایش این فیلم ها در سه بخش ملی، بین المللی و مخاطب کودک و نوجوان، از ساعت ۱۴ تا ۲۳ دهم و یازدهم اسفند، در سالن های یک و دو پردیس سینمایی ملت صورت خواهد گرفت و برگزیدگان این جشنواره عصر روز دوازدهم اسفند و در مراسم اختتامیه در تالار ایوان شمس معرفی خواهند شد.
برنامه نمایش فیلم های این جشنواره متعاقباً در سایت و رسانه های اجتماعی آن اعلام خواهد شد. همین طور لازم به ذکر است حضور مخاطبان و علاقمندان در این جشنواره و تماشای آثار آن آزاد است.
سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره انجام خواهد شد.


منبع:

1401/12/10
08:05:27
itemprop="bestRating">5
405
تگهای خبر: سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد