وبلاگ آفتاب

آخرین فرصت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان

آخرین فرصت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان

به گزارش وبلاگ آفتاب، عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دبیر اجرایی نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان، اعلام نمود: مهلت ارسال چکیده مقالات به نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید گردید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر پیام روشنفکر در جلسه کمیته علمی نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان که با هدف هماهنگی بیشتر میان اعضای کمیته ی علمی و بهره مندی از نظرات این کمیته برگزار شد، اظهار داشت: این همایش شنیده شدن صدای کودکان است و تمام تلاشمان را برای این مهم به کار می گیریم.

دکتر روشنفکر در مورد محورهای این همایش اظهار داشت: واکاوی ادبیات، رویکردها، خلأهای مفهومی و تمایز بهزیستی و رفاه کودکان در محور اول، سنجش، توصیف و تحلیل وضعیت نابرابری ابعاد بهزیستی کودکان در ایران و جهان در محور دوم، بررسی و نقد حکمرانی، سیاست ها و برنامه های رفاه کودکان در ایران و جهان بعنوان محور سوم و در نهایت، بهزیستی و رفاه کودکان در بحران ها، گذارها و تغییرات اجتماعی و شرایط بشردوستانه در چهارمین محور، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان، ضمن تشریح فرم چکیده مقالات و تاکید بر ملاحظات اخلاقی، اضافه کرد: در کار با کودکان، ملاحظات اخلاقی مهم می باشد و در این همایش در قسمت چکیده مقالات و سایر موارد به آن پرداخته می شود. علاوه بر این که در نظر داریم مشارکت کودکان را در چارچوب پنل و بعد علمی لحاظ نماییم.

دکتر روشنفکر ضمن اشاره به سنجش، توصیف و تحلیل وضعیت نابرابری ابعاد بهزیستی کودکان در ایران و جهان بعنوان یکی از محورهای همایش، اظهار داشت: درصددیم تعاملاتی در بحث بهزیستی و رفاه کودکان را با رایزنی هایی که پیش از برگزاری همایش با پژوهشکده و مرکز آمار سنجش خواهیم داشت، بعنوان یکی از محورهای همایش مطرح نماییم.

وی هم افزایی هرچه بیشتر اعضای کمیته فکری این همایش و سایر نهادهای متولی در جهت برگزاری هرچه بیشتر این همایش را خواهان شد.

وی با بیان اینکه پیش تر ۱۰ اسفند ماه بعنوان آخرین فرصت ارسال چکیده مقالات اعلام شده بود که این مهلت تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شده است، زمان اعلام نتایج داوری چکیده مقالات را ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و آخرین فرصت دریافت اصل مقالات را ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ اعلام نمود. همینطور نتایج داوری اصل مقالات، ۱۵ شهریور ماه صورت خواهد گرفت. این همایش در تاریخ ۱۶ و ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ علاقه مندان به شرکت در نخستین همایش ملی بهزیستی و رفاه کودکان می توانند از راه آدرس https: //ncwwc.uswr.ac.ir اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۳۵۶۹۳۹۸۵۹ و ۰۹۳۹۰۵۴۸۰۱۸ تماس بگیرند.





منبع:

1401/12/09
12:37:49
itemprop="bestRating">5
431
تگهای خبر: اطلاعات , پژوهش , جهان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد