وبلاگ آفتاب
دلشاد شبیر شیخ آهنگساز هندی:

با فیلمهای مجیدی گریه کردم

با فیلمهای مجیدی گریه کردم

به گزارش وبلاگ آفتاب، دلشاد شبیر آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان هنرمند مطرح موسیقی کشور هنر در بازدید از موزه ملی سینما از دستاوردهای مثبت همکاری با فیلمسازان ایرانی اطلاع داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از موزه سینما، دلشاد شبیر شیخ آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان اظهار داشت: بشدت طرفدار سینمای ایران هستم و شانس خوب من این بود که در نخستین همکاری با ایران در فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی تحت سرپرستی آی آر رحمان حضور داشته باشم و سبب افتخار من است که در این فیلم خیلی خوب همکاری داشتم و پس از آن در فیلم دیگری از آقای مجیدی به نام «آن سوی ابرها» هم کار کردم و پس از آن در فیلم «سلام بمبئی» بعنوان آهنگساز همکاری داشتم.
وی با اشاره به اینکه سبب افتخارش است که در سینمای ایران کار کرده است، اضافه کرد: همکاری با فیلمسازان ایرانی برای من تجربه متفاوتی است چونکه سینمای ایران بسیار خالص و زلال است. نخستین فیلمی که از سینمای ایران دیدم «بچه های آسمان» ساخته مجید مجیدی است یادم می آید زمانیکه این فیلم را دیدم گریستم و پس از آن آغاز به دیدن فیلمهای ایرانی دیگری کردم و در حال حاضر برای فیلمهای ایرانی هم موسیقی می سازم.
دلشاد شبیر شیخ خاطرنشان کرد: برای حضوردر ورک شاپ آقای «آی آر رحمان» به ایران و جشنواره فیلم فجر دعوت شدم و از این که این کلاس در یک باغ ایرانی زیبا برگزار شد بسیار هیجان زده شدم چونکه تعریف این باغ ایرانی را زیاد شنیده بودم و درست به همان زیبایی است که از آن تعریف می کردند.
وی با اشاره به اینکه از همه بخش های موزه سینمای ایران بازدید کرده است، بیان نمود: از همه فیلم دوستان و سینماگران دعوت می کنم تا از این بنای تاریخی دیدن کنند چونکه بسیار زیبا است و افتخار آمیز است که یادگاری های فیلمسازان در این محل نگهداری می شود چونکه تجهیزات منحصر به فرد خاصی دارد که این موزه را دیدنی تر کرده است.

1401/11/20
12:44:32
itemprop="bestRating">5
400
تگهای خبر: دستاورد , زیبایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد