وبلاگ آفتاب
رئیس سازمان سنجش مطرح كرد؛

مواجهه با تغییرات کنکور، هوشمندی عوامل اجرایی را می طلبد

مواجهه با تغییرات کنکور، هوشمندی عوامل اجرایی را می طلبد

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه در این آزمون تغییرات عمده ای صورت گرفته است، اظهار داشت: مواجهه با این تغییرات، هوشمندی عوامل اجرایی را می طلبد؛ باید عوامل اجرایی از هوشمندی خوبی برخوردار باشند و دستورالعمل ها را به صورت دقیق اجرا کنند. ضروریست مسؤلان حوزه ها دست به دست هم بدهند و با هم کار را پیگیری کنند تا این آزمون، بدون ضعف و سستی اجرا شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در نشست نمایندگان تام الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: امیدواریم با تلاش همه‌ی عوامل اجرائی و حفاظتی، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با وجود همه پیچیدگی ها و وضعیت ناپایدار جوی، سالم و پرنشاط اجرا شود.
وی با اعلان اینکه نوبت اول این آزمون اولین تجربه برگزاری آزمون سراسری در فصل زمستان است، اظهار داشت: کارکنان سازمان سنجش با تدبیر و پشتکار مضاعف آمادگی کامل دارند تا آزمون بسیار خوبی را به مردم عزیزمان که مستحق آن هستند، هدیه دهند. ان شاءالله تجربه آزمون در دو نوبت، شیرین باشد و حلاوت آنرا داوطلبان حس کنند.
دکتر پورعباس از نمایندگان تام الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خواست تا بر پروسه برگزاری آزمون سراسری نظارت کنند و آنرا به صورتی طراحی نمایند که خدشه ای به کیفیت برگزاری آزمون وارد نشود.
وی ادامه داد: مصوبات مناسبی در شورای امنیت کشور برای هماهنگی دستگاه های اجرائی، قضایی و انتظامی به تصویب رسیده است و حوزه های اصلی و فرعی به دستگاه های سیگنال یاب و آشکارساز مجهز هستند. امیدواریم خداوند یاری کند تا امانتی را که روی دوش تک تک مان هست به سرمنزل مقصود برسانیم.
دکتر پورعباس در آخر به نمایندگان تام الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تاکید کرد که بوسیله استانداری ها و شورای تامین استان مناطق تحت پوشش آزمون ها را بررسی نمایند تا قطعی آب، برق و گاز نداشته باشند و مشکلی در این موارد بروز نکند.



1401/10/25
14:11:59
itemprop="bestRating">5
304
تگهای خبر: آموزش , تحقیقات , سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد