وبلاگ آفتاب
در مراسم ۱۰ ژانویه؛

سلبریتی ها به گلدن گلوب برمی گردند

سلبریتی ها به گلدن گلوب برمی گردند

به گزارش وبلاگ آفتاب، گلدن گلوب ۲۰۲۳ با بیان اسامی شماری از اهداکنندگان جوایز سال جاری نشان داد سلبریتی ها باردیگر برگشته اند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اهداکنندگان هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب را معرفی نمود.
در جشنی که ۱۰ ژانویه برگزار می گردد مقرر است آنا د آرماس، جیمی لی کورتیس و کوئنتین تارانتینو جوایز برندگان را به آنها اهدا کنند.
نیسی نش-بتس، آنا گاسیتر، بیلی پورتر، کولمن دومینگو، ناتاشا لیون، میکلا جائه رودریگز، نیکل بایر و تریسی مورگان دیگر چهره های حاضر برای این کار در مراسم سال جاری خواهند بود.
چهره های دیگری که انتظار می رود در مراسم سال جاری حضور داشته باشند شامل آستین باتلر بازیگر «الویس»، تیم فیلم «فابلمن ها» شامل استیون اسپیلبرگ، میشل ویلیامز و تونی کوشنر و به احتمال زیاد دنیل کریگ برای فیلم «پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو» هستند.
پارک چان ووک، کارگردان «تصمیم برای ترک» که فیلمش برای بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نامزد شده و فلیکس کامرر و دانیل برول ستاره های فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» هم در این لیست حضور دارند.
نامزدهای تلویزیونی که در جشن سال جاری حضور خواهند داشت عبارتند از: کوین کاستنر برای سریال «یلوستون»، شریل لی رالف برای «ابوت ابتدایی»، جولیا گارنر با ۲ نامزدی برای «ازارک» و «اختراع آنا»، الیزابت دبیکی برای «تاج»، جین اسمارت و هانا آینباندر بازیگران «هکس»، جینا اورتگا بازیگر سریال «چهارشنبه»، کیلی کوکو بازیگر «خدمه پرواز»، جسیکا چستین بازیگر «جورجی و تامی»، اندرو گارفیلد بازیگر «زیر پرچم بهشت» و جرمی آلن وایت بازیگر «خرس» هم احتمالا در این مراسم شرکت خواهند کرد.
پس از حدود ۲ سال واکنش شدید جدی و انتقاد برای عدم تنوع در اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و شکایت از شیوه های تجاری غیراخلاقی آن، گلدن گلوب حالا تلاش دارد تا باردیگر خویش را بعنوان یکی از داغ ترین مراسم اهدای جوایز هالیوودی بازیابی کند و نشان دهد هنوز می تواند در رای گیری برای جوایز اسکار و انجمن بازیگران اثرگذار باشد.
برندان فریزر، بازیگر «نهنگ» تنها نامزدی است که به صورت رسمی اعلام نمود به علت تجربه قبلی خود با این انجمن در آن شرکت نخواهد کرد. چهره های دیگری هم امکان دارد در مراسم نباشند که نه به علت مخالفت با گلدن گلوب بلکه به علل دیگر است. برای مثال هیو جکمن بازیگر «پسر» به علت اینکه در نیویورک خواهد بود چونکه درحال بازی در برادوی در نمایش «مرد موسیقی» است، امکان حضور در مراسم را ندارد. جان لیتگو که برای «پیرمرد» نامزد شده هم در اروپا درحال فیلمبرداری است، در حالیکه دیگو لونا نامزد «اندور» هم درحال تولید فصل دوم سریال «جنگ ستارگان» است.
گلدن گلوب همینطور دوشنبه اعلام نمود که کلوئه فلاور، هنرمند، آهنگساز و تهیه کننده در برنامه با آهنگ جدیدی به نام «ساعت طلایی» حضور دارد.
امسال برنامه گلدن گلوب به صورت پخش تلویزیونی سه ساعته که به صورت زنده از شبکه NBC و پیکاک از بورلی هیلتون پخش می شود، به میزبانی جرود کارمایکل برنده جایزه امی برگزار می گردد.
قرار است در این مراسم به رایان مورفی با اهدای چهارمین جایزه کارول برنت ادای احترام شود و ادی مورفی هم با جایزه سیسیل بی. دمیل تجلیل شود.


منبع:

1401/10/14
14:02:34
itemprop="bestRating">5
325
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد