وبلاگ آفتاب
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه جامع علمی كاربردی:

فرهنگ سازی آموزش های مهارتی از اولویت برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی است

فرهنگ سازی آموزش های مهارتی از اولویت برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی است

به گزارش وبلاگ آفتاب، لرستان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگ سازی آموزش های مهارتی در جامعه را از اولویت برنامه های این دانشگاه دانست و اظهار داشت: با همکاری مراکز آموزش علمی کاربردی و ظرفیت بالای رسانه ها در این راه حرکت خواهیم کرد.


حسین غفاری هفتم دیماه در گردهمایی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان که با محوریت تشکیل کمیته تبلیغات و پذیرش دانشجو ورودی بهمن ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار شد، فرهنگ سازی آموزش های مهارتی و اطلاع رسانی مناسب در جامعه را از برنامه های مهم این دانشگاه عنوان دانست و اظهار نمود: این دانشگاه بعنوان مرجع و متولی آموزش های شغل محور و اثرگذار در توسعه اشتغال کشور، رسالت تربیت و توانمندسازی نیروهای انسانی متخصص و ماهر مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برعهده دارد.
وی ادامه داد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی، عواملی همچون به هنگام بودن آموزش ها، مرتبط بودن آموزش با نیاز روز بازار کار، در نظرگرفتن نیازهای آینده بازارکار برپایه تکنولوژی های پیش رو و با بهره مندی از آخرین مهارت ها و فنون، اثرگذار و نقش آفرین هستند.
در ادامه این جلسه محمدرضا جعفری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان هم ضمن اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی فعال در ۹ شهرستان این استان اظهار داشت: هم اکنون حدود ۷۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ۳۰۱ کدرشته محل و چهار گروه آموزشی، صنعت، خدمات اجتماعی، فرهنگ وهنر و کشاورزی در این دانشگاه تحصیل می کنند.
وی افزود: باتوجه به ثبت نام پذیرش دانشجو برای ترم بهمن سالجاری، با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای و ظرفیت مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان، اطلاع رسانی مناسب را در این حوزه انجام خواهیم داد.




منبع:

1401/10/07
22:37:48
itemprop="bestRating">5
398
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , تبلیغات , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد