وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

پویش سلام فاطمه(س) ادامه خواهد داشت

پویش سلام فاطمه(س) ادامه خواهد داشت

وبلاگ آفتاب: یکی از مدیران اجرائی پویش سرود سلام فاطمه(س) از استقبال دختران و پسران دبستانی از شهرهای مختلف کشور از این پویش در روزهای سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سخن گفت.



محمد توسلی از مدیران اجرائی پروژه پویش سرود «سلام فاطمه (س)»، در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون این پروژه موسیقایی که به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا توسط مرکز موسیقی مأوا صورت می گیرد، توضیح داد: برمبنای برنامه ریزی هایی که طی روزهای گذشته در مرکز موسیقی مأوا انجام شده پویش سرود «سلام فاطمه (س)» همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) افتتاح شد.
وی اضافه کرد: در این چارچوب برمبنای اطلاعیه ای که مرکز موسیقی مأوا درباره ی این مساله منتشر نموده بود، علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانستند ویدیو های مربوط به هم خوانی سرود «سلام فاطمه (س)» که مدتی پیش با صدای محمدحسین پویانفر از ذاکران دوده (ع) در دسترس مخاطبان قرار گرفت را در فضای مجازی به صفحه «هم صدای آسمان» ارسال نمایند.
توسلی بیان کرد: تا حالا با وجود اختلالاتی که در اینترنت هم راه است، بیش از ۲۲۵ ویدئو ارسال شده است که خوشبختانه به لحاظ آماری دربرگیرنده آمار خوبی است. این در حالیست که شرایط گستردگی اجرای این پویش به گونه ای است که مداحان مختلفی همچون محمدرضا نوشه فرطی روزهای گذشته در حرم حضرت معصومه همراه کودکان و نوجوانان این پویش را اجرا کرده اند. ضمن این که روز شهادت حضرت زهرا (س) نیز محمدحسین پویانفر خواننده قطعه سلام فاطمه (س) در کرج حضور پیدا کرده و همراه با پسران و دختران نوجوان این پویش را اجرا می کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: پویش «سلام فاطمه» ویژه دختران و پسران دبستانی با حضور محمدحسین پویانفر چند روز گذشته در آستان امامزاده جعفر (ع) یزد با حضور فرزند شهید محمد خوانی برگزار و با استقبال مردم یزد همراه شد. این در حالیست که مرکز مأوا در گذشته پویش های مختلفی در زمینه کودک و نوجوانان مثل عزیزم حسین (ع) و هدیه اسباب بازی را اجرا کرده و بناست پویش «سلام فاطمه (س)» را تا روز ولادت حضرت زهرا (س) ادامه دهد و در این روز جشن بزرگی در تهران برگزار کند. به همین دلیل بنا داریم تا در روزهای ولادت حضرت زهرا س نیز محتوای جدیدی با کلیدواژه «سلام فاطمه» در اختیار مدارس و خانواده ها قرار دهیم تا در جشن بزرگ روز ولادت توسط نوجوانان همخوانی کنند.
شایان ذکر است پویش «ایران ۸۰» به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال، پویش «سرباز حسینم» ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی، پویش «لحظه دیدار» به مناسبت اربعین حسینی، پویش «هدیه اسباب بازی» برای اهدای اسباب بازی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم، پویش سرود «دهه هشتادیا» همچون پویش هایی موسیقایی که طی ماه های گذشته توسط مرکز موسیقی مأوا برگزار شده اند.


منبع:

1401/10/06
13:49:27
itemprop="bestRating">5
530
تگهای خبر: اینترنت , بازی , پروژه , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد