وبلاگ آفتاب
با هدف بورسیه شغلی دانشجویان؛

اتاق تجاری استان مرکزی و دانشگاه صنعتی اراک تفاهمنامه امضا کردند

اتاق تجاری استان مرکزی و دانشگاه صنعتی اراک تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش وبلاگ آفتاب، مرکزی رییس اتاق تجاری، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی از امضای تفاهم نامه ای با دانشگاه صنعتی اراک آگاهی داد و اظهار داشت: با اهمیت ترین ابعاد این تفاهم نامه، طرحی برای بورسیه شغلی دانشجویان است.


ناصر بیکی روز پنجشنبه ۱۰ آبان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: تفاهم نامه ای با دانشگاه صنعتی اراک به امضا رسیده که ابعاد مختلفی دارد، با اهمیت ترین ابعاد این تفاهم نامه، بورسیه شغلی دانشجویان است که طرح آن آماده شده است.
وی ادامه داد: در این طرح، برخی از دانشجویان به ویژه در بخش های فنی و مهندسی بورسیه می شوند که این طرح فاصله بین صنعت و دانشگاه را پر می کند.
رییس اتاق تجاری، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی افزود: بسط و گسترش نخبه پروری، ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان، آسایش خاطر خانواده ها، تامین خوابگاه و اسکان دانشجویان، جایگزینی نیروهای بازنشسته با نیروهای تحصیلکرده و ایجاد اشتغال برای جوانان، از با اهمیت ترین اهداف این طرح است.
بیکی افزود: اتاق تجاری یزد این طرح را اجرا کرده و موفق بوده است.
در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان مرکزی درباب استفاده از ظرفیت های صنایع این استان در پروژه های در رابطه با حوزه نفت، گاز و انرژی و تجهیزات دریایی بحث و تبادل نظر شد.




منبع:

1401/09/10
14:02:35
itemprop="bestRating">5
451
تگهای خبر: پروژه , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد