وبلاگ آفتاب
در صورت ساخته شدن فیلم جدید؛

آنتونیو باندراس مشعل را به تام هالند می دهد

آنتونیو باندراس مشعل را به تام هالند می دهد

به گزارش وبلاگ آفتاب، بازیگر مشهوری که نقش زورو را ایفا کرد می گوید از نظر او تام هالند می تواند زوروی بعدی باشد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس می گوید تام هالند می تواند در بازسازی فیلم «زورو» در نقش این قهرمان افسانه ای بازی کند.
وی در مصاحبه ای جدید گفته است آماده است تا به قهرمان دیگری کمک نماید تا این شنل را بپوشد.
وی اظهار داشت: اگر از من دعوت کنند تا در رابطه با زوروی بعدی نظر بدهم حتما این کار را می کنم. چون که نه؟ من همان کاری را می کنم که آنتونی هاپکینز زمانی برای من انجام داد.
به این ترتیب باندراس نه تنها موافق ساخته شدن فیلم «زورو» ی دیگری است بلکه تام هالند را بعنوان جانشین خود برگزیده است. وی با هالند در فیلم «آنچارتد» سونی که برمبنای بازی های ویدویی محبوب پلی استیشن ساخته شده بازی کرده است.
باندراس ضمن اشاره به «آنچارتد» گفت هالند بسیار پرانرژی و سرگرم کننده است.
باندراس اولین بار سال ۱۹۹۸ در «نقاب زورو» بازی کرد. در آن فیلم آنتونی هاپکینز در نقش دون دیگو دلاوگا یا زورو بازی می کرد که بعد از سال ها به دنبال فردی است که این مسئولیت را به دوش بکشد و این کار را به آلخاندرو با بازی باندراس می سپارد. کاترین زتا جونز دیگر بازیگر این فیلم بود. موفقیت فیلم باعث شد تا سال ۲۰۰۵ ادامه ای بر آن ساخته شود که از نظر منتقدان و در گیشه هم چندان موفق ظاهر نشد.
باندراس بزودی با صداپیشگی در «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» به سینماها باز می گردد.
فعلاً که از ساخت باردیگر فیلمهای «زورو» خبری منتشر نشده و تام هالند هم درحال بازی در سریال «اتاق شلوغ» برای اپل پلاس است و مقرر است در نقش بازیگر و رقصنده افسانه ای فرد آستر در فیلم زندگینامه ای وی برای سونی مقابل دوربین برود.
«زورو» شخصیتی داستانی است که جانستون مک کالی در سال ۱۹۱۹ آنرا خلق کرد و فیلم و کتاب های زیادی بر اساس آن خلق شد. زورو که در زبان اسپانیایی به مفهوم روباه است، نام هویت مخفیِ دون دیه گو دلاوگا، نجیب زاده ای است که در دوران سلطه اسپانیا بر کالیفرنیا، زندگی می کند.
سریال قدیمی «زورو» با بازی گای ویلیامز در نقش اصلی محصول ۱۹۵۷ دیزنی بود که تا ۱۹۶۱ با آخرین اپیزودش روی آنتن بود. این سریال آنقدر موفق بود که سال ها بعد از درگذشت ویلیامز، دیزنی لقب اسطوره دیزنی را به وی اهدا کرد.


منبع:

1401/09/06
12:43:27
itemprop="bestRating">5
429
تگهای خبر: اپل , بازی , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد