وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

دورت بگردم ایران سفر ارزان پیشنهاد می دهد

دورت بگردم ایران سفر ارزان پیشنهاد می دهد

وبلاگ آفتاب: تهیه کننده دورت بگردم ایران از این برنامه که شرکت کننده هایش با سفرهایی ارزان به دور ایران می روند سخن گفت.



حسن حبیب زاده تهیه کننده «دورت بگردم ایران» درباره ی جزییات این مجموعه که این روزها از شبکه نهال درحال پخش است به خبرنگار مهر اظهار داشت: برای هر فصل از برنامه ابتدا یک سفر شناسایی داریم که برای این برنامه هم همین گونه پیش رفت و ابتدا یک سفر شناسایی به آذربایجان رفتیم که حدود چهار روز طول کشیدیم.
وی افزود: در این سفر برخی محل ها را تایید و هماهنگی می نماییم و مقصد و مسیر مشخص می شود و پس از آن سفر اصلی به آذربایجان شرقی هشت روز طول کشید که در حدود ۱۳ قسمت ساخته شد.
حبیب زاده با اشاره به اهمیت خانواده هایی که در این سفرها مخاطب مقرر است آنها را دنبال کند بیان کرد: به نظرم برای مخاطب کودک، خانواده ها و فرزندانی که دارند خیلی مهم می باشد. این خانواده ها در دو فصل تکرار شدند اما غیر از این ۲ فصل در هر فصل با یک خانواده همراه می شویم.
وی افزود: مخاطب لازم است با با راوی و خانواده ها ارتباط برقرار کنند و در بخش های دیگر چالش هایی که طراحی می نماییم و نقشی که برای بچه ها می گذاریم موثر است. در پیش تولید و سفر شناسایی طراحی هایی انجام می گیرد که بطور مثال خانواده چه کارهایی انجام دهد. مقداری هم برای خلاقیت فردی خانواده ها می گذاریم و اینها شکل دراماتیک پیدا می کند.
حبیب زاده درباره ی برنامه و جایگاهی که نزد مخاطب دارد نیز اظهار داشت: در فصل های قبلی در نظرسنجی سازمان در بین دو برنامه اول شبکه نهال بوده است.
این تهیه کننده درباره ی ساخت فصل جدید این برنامه نیز مطرح کرد: ساخت فصل جدید درحال حاضر مشخص نیست. قرارداد این فصل اوایل سال قبل بسته شد و تا به تولید برسد و قسط اول برسد یک سال و نیم طول کشید. با اینحال ما این فصل را با برآورد سال قبل تولید کردیم.
وی در آخر درباره ی خود هزینه های سفر در برنامه و پیشنهادهایی که به خانواده ها برای سفرهای ارزان می شود اظهار داشت: برنامه بر طبق سفر ارزان است و مکان هایی که خانواده ها می روند بر طبق ارزانی است. اقامت در مسافرت هم بیشتر در خانه دوستان و کمپ یا حتی خانه های مردم است.
«دورت بگردم ایران» یک ریالیتی شوی سفری خانوادگی است که می خواهد تا علاوه بر به نمایش گذاشتن شهرها و مناطق جذاب ایران، سفرها را از زاویه نگاه کودکان روایت کند.
«دورت بگردم ایران» در فصل چهارم راهی شهرهای استان آذربایجان شرقی شده است و اهتمام کرده تا زیبایی ها و مناطق بکر این استان را به نمایش بگذارد.
این مستند تهیه شده در مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و شبکه کودک است که روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه نهال می رود.


منبع:

1401/09/04
13:34:23
itemprop="bestRating">5
390
تگهای خبر: زیبایی , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد