وبلاگ آفتاب

جزییات بیش از ماجرای ربایش پدر علم ژنتیک

جزییات بیش از ماجرای ربایش پدر علم ژنتیک

وبلاگ آفتاب: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات بیشتری از ماجرای ربایش ˮپروفسور فرهودˮ پدر علم ژنتیک ایران ارائه نمود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، پروفسور داریوش فرهود هشت آبان، در محل کار خود حاضر نشد. در پی این مساله خبری در خصوص مفقودشدن پدر علم ژنتیک ایران منتشر گردید و پیگیری ایسنا حکایت از آن داشت که هیچ کدام از نهادهای امنیتی در ایام اخیر چنین فردی را دستگیر نکردند و موضوع دستگیری ایشان حقیقت ندارد.
پروفسور فرهود بعد از بازگشت به محل کار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روز یکشنبه، هشت آبان ماه ساعت ۵: ۵۵، درحال خروج از خانه بودم. دو نفر که لباس مشکی بر تن داشتند و مانند ماموران بودند، بسیار گرم با من سلام و علیک کردند و سوار خودروی من شدند. سپس من را به مکانی بردند و سوار خودرو دیگری کردند.
حال سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ماجرای این ربایش و با اشاره به جزییات جدید این پرونده از دستگیری عوامل ربایش پدر علم ژنتیک ایران آگاهی داده است.


سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جزییات پرونده ربایش دکتر فرهود اظهار داشت: افرادی که مبادرت به ربودن پروفسور فرهود کردند، از قبل شناختی از وی داشتند و جلوی در منزل وی پروفسور را ربودند.
وی افزود: ربایندگان پروفسور فرهود را ۲۶ ساعت نگه داشتند که این اقدام آنان به منزله حبس برخلاف قانون است و این مورد برای این افراد ثبت شده است. همین طور آنها قصد داشتند تا از پروفسور اخاذی کنند و از وی هشت میلیارد تومان پول طلب کردند که سپس این مبلغ به چهار میلیارد تومان کاسته شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اشاره کرد: این افراد تاییدیه پول را از پروفسور گرفتند و شب گذشته قبل از این که مبلغ را دریافت نمایند دستگیر و به اقدامات خود معترف شدند. پروفسور فرهود اقدامات شایسته و خدمات زیادی برای کشور ارائه کرده و ما در پلیس آگاهی وظیفه داشتیم این مساله را به سرعت پیگیری و سلامت و امنیت وی را تامین نماییم.




منبع:

1401/08/12
14:37:46
itemprop="bestRating">5
387
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد