وبلاگ آفتاب

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرائی

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرائی

وبلاگ آفتاب: مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرائی کشور سال1400خبر داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا کریمیان با بیان این خبر، اظهار داشت: کارنامه نتایج آزمون کتبی متقاضیان آزمون مذکور امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انتشار یافت، پس شرکت کنندگان در این آزمون، درصورتی که بر طبق نتیجه مندرج در کارنامه جزء معرفی شدگان چند برابر می باشند لازم است برای اقدامات بعدی از ۲۰ شهریور ماه به درگاه اطلاع رسانی دستگاه مربوطه مراجعه کنند.
دکترکریمیان با اشاره به این که بیش از ۹۳ هزار داوطلب در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرائی ( به جز آموزش وپرورش ) شرکت کردند اظهار داشت: ظرفیت استخدام در این آزمون بیش از ۳۶۰۰ نفر است.
وی در خاتمه اشاره کرد: معرفی شدگان برای کسب اطلاعات تکمیلی درباب نحوه ی پی گیری مراحل بعدی، اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش به آدرس https: //dl.sanjesh.org/NOETDownload/DownloadHandler.ashx?id=1846 به دقت مطالعه کنند و مطابق آن اقدام نمایند.




منبع:

1401/06/15
23:21:02
itemprop="bestRating">5
401
تگهای خبر: آموزش , اطلاعات , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد