وبلاگ آفتاب
در پیام وزیر علوم به مناسبت روز كارمند مطرح شد؛

یاوران علمی، ستون های نستوه ستاد و قله های فخر مجامع دانشگاهی هستند

یاوران علمی، ستون های نستوه ستاد و قله های فخر مجامع دانشگاهی هستند

به گزارش وبلاگ آفتاب، وزیر علوم در پیامی به مناسبت روز کارمند مطرح کرد: «یاوران علمی (کارشناسان و کارمندان شریف) ستون های نستوهِ ستاد و قله های فخر مجامع دانشگاهی و ارکان کارای پژوهشگاه ها و موجّد فرصت های فناوری هستند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام دکتر محمد علی زلفی گل به مناسبت روز کارمند به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در کارنامه ی خدمتگزاری خادمان ملت نام هایی زرینی مرور می گردد که هماره به فروتنی و مردم اندیشی و خدمت به خلق نام برده می شوند. شهیدان عالی قدر رجایی و باهنر از بی بدیل ترین یاوران انقلاب هستند که در حیات و ممات خویش، سیره ی ایمانی مسئولیت را پاس داشتند و الگوی معرفتیشان چنان بود که به حسد دشمنان و کوردلان مبتلا گردند. شهادت مظلومانه ی این الگومردان دولت، به اقتدار و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی منتهی گردید و بر ماست که با تاسی از مجاهدت مسئولانه و خدمت خالصانه تا مرز عروج به حضرت حق، میراث دار نهضت شان باشیم. فرهنگ دانشگاهی و جامعه فرهیخته دانشگاهی، به عنوان الگوی شایسته و مرجع موجه جامعه هستند. رکن کین «یاوران علمی ( کارشناسان و کارمندان شریف) ستون های نستوهِ ستاد و قله های فخر مجامع دانشگاهی و ارکان کارای پژوهشگاه ها و موجّد فرصت های فناوری اند که گام به گام در تعامل با سایر ارکان همچون «اعضای محترم هیئت علمی" و دانشجویان» که تحقق بخشان ماموریت ها و اهداف عالیه اند-برنامه های وزارت را به بار می نشانند.

حضور آگاهانه و انتظام آفرین کارشناسان و کارمندان تبلورِ تکوین و تکامل سیاست های علمی ست که ستایش آنها همیشه به تاخیر افتاده ست.

در نکوداشت روز ارجمند کارمند که در چهارمین روز از هفته ی دولت رقم می خورد، این مناسبت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و بر خود تکلیف می دانم که با بهره مندی از نظرات ناب همکاران کارشناسم، در «تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش» بهره برده و بیش از پیش، از مشارکت مسئولانه ی این عزیزان منتفع باشیم. از خداوند بزرگ برکت در عمر، علم، عقل، عزت، امنیت، سلامت، آسایش و آرامش خانواده بزرگ، فرهنگی و فرهیخته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در صف و ستاد طلب می نمایم.
محمدعلی زلفی گل
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری»





منبع:

1401/06/04
11:05:04
itemprop="bestRating">5
430
تگهای خبر: پژوهش , تحقیقات , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد