وبلاگ آفتاب

زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری پیام نور

زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری پیام نور

به گزارش وبلاگ آفتاب، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اطلاع داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، محسن حیدری اظهار داشت: ثبت نام پذیرفته شدگان برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و به صورت غیرحضوری صورت می گیرد. پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت نام به سیستم جامع دانشگاهی گلستان رجوع کنند.
وی در رابطه با مدارک مورد نیاز برای برای ثبت نام توضیح داد: پذیرفته شدگان لازم است اسکن تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی ازمراجع ذیربط در ارتباط با استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی در خصوص بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان های دولتی و عمومی را در چارچوب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و بارگذاری کنند.
وی با اشاره به اینکه تاریخ رجوع حضوری بعد از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می شود، اظهار نمود: کلیه دانشجویان باید بعد از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن کلیه مدارک، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی رجوع کنند.
با بیان روابط عمومی دانشگاه پیام نور، فرایند انتخاب واحد دانشجویان از ۲ شهریور شروع می شود تا ۶ شهریورماه ادامه دارد.



1401/05/31
13:10:39
itemprop="bestRating">5
401
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد