وبلاگ آفتاب
برخلاف بازار جشنواره توكیو؛

بازار جشنواره بوسان شایعه لغو را تکذیب کرد

بازار جشنواره بوسان شایعه لغو را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ آفتاب، سازمان دهندگان بازار فیلم و محتوای آسیایی که بخش صنعتی موازی جشنواره فیلم بوسان است، تصریح کرد به صورت حضوری برگزار می گردد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، شایعه در خصوص این که بازار بوسان مانند سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ که اوج پاندمی کرونا بود، فقط به صورت آنلاین برگزار می شود، از جانب برگزار کنندگان این بازار رد شد و آنها تاکید نمودند که به تعهد خود برای برگزاری این بازار به صورت فیزیکی پایبند هستند.
آنها با صدور اطلاعیه ای روشن کردند که سال جاری بعد از ۲ سال به صورت حضوری و با ظرفیت کامل این رویداد را برگزار می کنند.
هفته گذشته اعلام شده بود همایش «سینه کره» که قرار بود از ۶ تا ۸ اکتبر در همان مرکز نمایشگاه های بوسان بعنوان «بازار فیلم و محتوای آسیایی» برگزار شود، به علت شیوع باردیگر کووید ۱۹ برگزار نمی گردد، اما حالا گفته شده این رویداد از ۸ تا ۱۱ اکتبر با ۴ رویداد شکل می گیرد که شامل بازار بوسان، بازار پروژه های آسیایی، پلت فرم بوسان و کنفرانس بازار فیلم و محتوای آسیایی خواهد بود.
در این بیانیه تاکید شده که تعهد بوسان به یک بازار واقعی در تضاد با تصمیم برگزار کنندگان بازار فیلم جشنواره توکیو است که سال جاری برای سومین سال متوالی تنها به صورت آنلاین برگزار می گردد. این در شرایطی است که جشنواره توکیو اعلام نموده یک دوره بزرگ تر را از ۲۴ اکتبر تا ۲ نوامبر برگزار می نماید.
گفته شده در بازار بوسان سال جاری ۳۰ قطعه داستانی برای فروش مالیکت معنوی ارائه می شود که شامل ۷ کتاب، ۱۱ مبحث وب، ۵ رمان آنلاین و ۷ داستان دیگر است که هر یک از آنها از این پتانسیل برخوردار می باشند که از آنها اقتباس سینمایی شود.
هم زمان جشنواره توکیو اعلام نموده سال جاری سالن های جدیدی را به نمایش فیلم اختصاص می دهد تا بزرگ تر از قبل از کرونا برگزار گردد. کنترل مرزها هم برداشته می شود و انتظار می رود تعداد میهمانان خارجی جشنواره توکیو افزایش یابد.
جشنواره توکیو از ۲۴ اکتبر تا ۲ نوامبر ۲۰۲۲(۲ تا ۱۱ آبان) برگزار می گردد اما بازار آن تنها به صورت آنلاین فعالیت می کند.
بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم بوسان سال جاری از ۵ تا ۱۴ اکتبر (۱۳ تا ۲۲ مهر) برگزار می گردد. این جشنواره از سال ۱۹۹۶ آغاز به کار کرد.


منبع:

1401/05/28
16:46:14
itemprop="bestRating">5
558
تگهای خبر: آنلاین , پروژه , سازمان , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد