وبلاگ آفتاب

اعلام شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی

اعلام شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی

وبلاگ آفتاب: مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی را از 25 مرداد تا 10 شهریورماه اعلام نمود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار داشت: برمبنای بخشنامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: تسهیلات موضوع این بخشنامه فقط برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ بوسیله سامانه انتقال نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر جاودان درباب اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان اضافه کرد: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و بطور همزمان با نتایج نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید مهرماه ۱۴۰۱ در اواخر مهرماه سال جاری بوسیله سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و بصورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

وی تاکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است فقط بوسیله سامانه نقل و انتقال به آدرس http: //vsa.behdasht.gov.ir یا http: //shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه اجتناب کنند.







منبع:

1401/05/20
12:17:04
itemprop="bestRating">5
440
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد