وبلاگ آفتاب
جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران،

صفرپور: جهاددانشگاهی نقش محوری در تحقق دانش بنیانی دارد

صفرپور: جهاددانشگاهی نقش محوری در تحقق دانش بنیانی دارد

به گزارش وبلاگ آفتاب فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر این نکته که جهاددانشگاهی نقش عمده و محوری در تحقق شعار سال دارد، اظهار داشت: همه مجامع دانش بنیان و نوآور به نحوی خودرا زیر چتر جهاددانشگاهی حس می کنند و وامدار این نهاد می دانند.


حیدر صفرپور ضمن تبریک چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی بیان کرد: کارهای جهاددانشگاهی از دو جنبه قابل پیگیری است؛ یکی کارهای صرف آکادمیک، علمی و آموزشی و دیگری مسائل فنی و میدانی و حضور در دوره های مختلف مهارتی است که به اهمیت مسائل مربوط به این نهاد مقدس اضافه می کند و آن در قلب رویدادهای علمی کشور قرار می دهد.
او با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نقش عمده و محوری در تحقق شعار سال دارد، اضافه کرد: همه مجامع دانش بنیان و نوآور به نحوی خودرا زیر چتر جهاددانشگاهی حس می کنند و وامدار این نهاد می دانند، چونکه در دل آکادمی دانشگاهها شاید نقش نهاد دانش بنیان به مدلول کار و فعالیت و اشتغالزایی دیده نشده و یک نهاد مستقل و البته چسبیده به دانشگاه را می طلبد که مسائل خودرا پیش ببرد.
صفرپور با اعلان اینکه نحوه تعامل این اداره کل با جهاددانشگاهی در جنبه های مختلف نیز قابل بررسی است، اظهار داشت: همانند تعامل سمن هایی که در زمینه علم و فناوری فعالیت می نمایند که به نحوی همیشه محتاج و درخواست ارتباط و استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی دارند و متقابلا جهاددانشگاهی هم می تواند از ظرفیت های سمن ها به عنوان بازوهای شبکه ای خود برای ارتباط گیری با مخاطب و برگزاری دوره های مختلف استفاده نماید.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: برگزاری دوره های مهارتی نیز بین این دو مجموعه شکل گرفته که همچون فاکتورهای آن دوره سرباز مهارت است که جزو افتخارات همکاری این دو نهاد موثر بوده است.




منبع:

1401/05/02
08:24:39
itemprop="bestRating">5
453
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد