وبلاگ آفتاب
رییس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی خبر داد

اجرای دستورالعمل پوشش حرفه ای در دانشگاه

اجرای دستورالعمل پوشش حرفه ای در دانشگاه

وبلاگ آفتاب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه از آغاز مهرماه سالجاری دستورالعمل پوشش حرفه ای اجرایی می شود، اظهار داشت: زنگ فرهنگ هم به منظور تبیین مباحث فرهنگی با مبحث حجاب و عفاف، مهارت های حرفه ای و رفتارهای پرخطر اجتماعی و... از آغاز مهرماه در دانشکده های تابعه دانشگاه اجرا خواهد شد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، چهل و نهمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور زالی رئیس دانشگاه و سایر اعضا در تالار شهیدبهشتی برگزار گردید. این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمورد دستورالعمل پوشش حرفه ای (اعضای هیئت علمی، کارکنان و فراگیران)و اجرای زنگ فرهنگ در دانشکده ها به بیان مطالبی پرداخت و مقرر شد از آغاز مهرماه سالجاری دستورالعمل پوشش حرفه ای ویژه کارکنان، اساتید و فراگیران دانشگاه اجرایی شود و نظارت بر اجرای این مصوبه توسط معاونت های مختلف صورت گیرد.
همینطور مصوب شد که زنگ فرهنگ هم به منظور تبیین مباحث فرهنگی با مبحث حجاب و عفاف، مهارت های حرفه ای و رفتارهای پرخطر اجتماعی و... از آغاز مهرماه در دانشکده های تابعه دانشگاه اجرا شود.
در ادامه جلسه معاونت های تحقیقات و فناوری و آموزش به ارائه پیشنهادهای خود درمورد تاسیس مراکز تحقیقاتی و راه اندازی رشته های آموزشی جدید پرداختند.
برپایه این گزارش در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر اعضا با راه اندازی مرکز تحقیقات ریزمغذی ها در ذیل پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم و مرکز رشد علوم بهداشتی موافقت صورت گرفت.
همینطور با لزوم تاسیس مرکز تحقیقات رادیوانکولوژی موافقت صورت گرفت و مقرر شد بعد از اعمال پیشنهادهای ارائه شده در این نشست باردیگر به صحن شورا برای تصویب ارائه شود.
همینطور با راه اندازی "رشته فناوری تصویربرداری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد، تاسیس گروه آموزشی "حقوق فناوری های زیستی"، راه اندازی فلوشیپ "رشته اخلاق بالینی"، فلوشیپ رشته "رادیوتراپی و سرطان شناسی دستگاه تناسلی زنان" و فلوشیپ رشته "رادیوتراپی و سرطان شناسی پستان" موافقت صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در انتها نشست هم با تشکیل گروه انفورماتیک پزشکی با انفکاک از گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت در دانشکده پیراپزشکی موافقت شد.




منبع:

1401/04/29
21:42:16
itemprop="bestRating">5
374
تگهای خبر: آموزش , اطلاعات , پژوهش , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد