وبلاگ آفتاب

تجلیل از جهاددانشگاهی فارس در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری

تجلیل از جهاددانشگاهی فارس در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ آفتاب فارس در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری فارس به پاس همکاریهای جهاددانشگاهی در راه اشتغال مددجویان، از مظاهر بابایی، رئیس این نهاد، تجلیل و قدردانی گردید.


شامگاه پنجشنبه ۱۶ تیر در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری فارس که به ریاست استاندار و با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) کشور برگزار شد، به پاس همکاری و تعامل جهاددانشگاهی فارس در راه اشتغال مددجویان، با اهدای لوحی، از مظاهر بابایی رئیس این نهاد، قدردانی گردید.
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، در متن این لوح تقدیر که به امضای معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) کشور و مدیرکل کمیته امداد(ره) استان فارس رسیده، خطاب به رئیس جهاددانشگاهی فارس آمده است:
همکاری و تعامل در جهت احیای امید و شوق زندگی در جان های رنج دیده و خسته توفیق بزرگی است که از طرف خدای متعال به بندگانش هدیه می شود و در بین همه مددکاری ها و حمایت ها، اشتغالزایی و کارآفرینی از قداستی ویژه برخوردار می باشد.
اینک که به توفیق الهی، به اهتمام پرارزش و همکاریهای اثر بخش آن مدیریت، زمینه توانمندسازی بخشی از جامعه هدف امداد امام فراهم گشته است، بر خود لازم می دانیم که مراتب تقدیر و سپاس خویش را حضورتان تقدیم نماییم.
امید است در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" مزین شده است، همواره در خدمت به مردم عزیز و نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.






منبع:

1401/04/17
14:14:19
itemprop="bestRating">5
491
تگهای خبر: دانشگاه , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد