وبلاگ آفتاب
رمضان نژاد حكم گرفت؛

تغییر رئیس مركز سیما فیلم

تغییر رئیس مركز سیما فیلم

به گزارش وبلاگ آفتاب با حكم معاون سیما، جواد رمضان نژاد به سمت رئیس مركز سیما فیلم انتخاب شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مرتضی میرباقری با صدور حكمی جواد رمضان نژاد را به سمت رئیس مركز سیما فیلم انتخاب كرد.
در حكم معاون سیما خطاب به رئیس مركز سیمافیلم تاكید شده است: تدوین طرح تحول سریال سازی نقشه تولیدات نمایشی از دو منظر محتوا و ساختار تبیین شود تا آثار این حوزه، علیرغم گوناگونی مضمون، گونه، لحن و ساختار، بر مدار سیاستی یكپارچه و برنامه ای منسجم سامان یابند.
با مدیریت دقیق داشته ها، آثار در مرحله ساخت و متون در دست نگارش را با طرح جامع نمایشی تطبیق دهید و به یاری غنی سازی محتوایی، نظارت مستمر و بازنگری باریك بینانه، در ارتقای كیفی تولیدات، غنا بخشیدن به محتوای متون و به حداقل رساندن لغزش های احتمالی كوشا باشید.
امروز در كشورهای اثرگذار جهان و منطقه، سریال، نقش بی بدیل در ترویج سبك زندگی و بازگو ساختن مفاهیم كلیدی دارد. با توجه به ظرفیت قابل ملاحظه كشور ما در امر نمایش، انتظار می رود تولیدات استراتژیك با طراز كیفی بالا را به جریانی مستمر در راه ساخت و پخش بدل سازید و در كنار تامین نیاز داخل، به تولیدات منطقه ای و پخش فرامرزی هم اندیشه كنید.
شورای فیلمنامه زیر نظر و با هدایت و راهبری جنابعالی، مجمعی خردورز جهت بررسی ژرف تر و عمق بخشی به فیلمنامه ها است. از شما انتظار می رود با جدیت در استمرار و غنا بخشیدن به این قسم جلسات اندیشه ورز بكوشید و توأمان هم نیاز آنتن و هم كیفیت متون را در نظر بگیرید.
ضمن پاسداشت مرجعیت رسانه، رسالت كنونی شما انتقال معارف و مقاصد انقلاب اسلامی است. نگرش استعلایی كه كرانه های آن در دست نوشته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به تولیدگران عرصه نمایش تشریح شد. آثار نمایشی ما برای دست یازیدن به چنان افق والایی باید در هر چهار ساحت انتخاب مضمون، پرداخت فیلمنامه، اجرای متن و گزینش نیروی انسانی، عمیقا انقلابی باشند. هم چنان كه در حیطه اقتصاد، یگانه راه برون رفت از بن بست، اقتصاد مقاومتی است، در حیطه فرهنگ هم تقلید از تولیدات غربی و بازتولید سریال های نازل كشورهای همسایه، از ما رسانه ای نمی سازد كه بتوان به قول امام راحل مان، آنرا دانشگاه عمومی نامید و بدان بالید. مقاومت در مقابل فرهنگ مهاجم بیگانه و باور به كارآمدی نیروهای داخلی و كارایی سیاست های فرهنگی كشور، تنها نسخه شفابخش ما در بحبوحه جدال نرم است.
در ادامه این حكم آمده است: از جنابعالی انتظار می رود از كلمات كلیدی بیانیه دوران ساز گام دوم، باور داشتن به ظرفیت عظیم نیروی انسانی جوان و اعتقاد راسخ به گزاره نجات بخش «ما می توانیم» است. توانستن در حیطه محتوا یعنی ترسیم كارآمدی نهادها، ارگان ها و سازمان ها و در حوزه ساخت و ساختار یعنی ارتقای فنی، روزآمدی مدلهای تهیه و رسیدن به طرازی بالاتر از استانداردهای منطقه و همینطور كشف، شناسایی و رشد نیروهای جوان انقلابی در هر سه حوزه معناساز (نویسندگی، كارگردانی و تهیه كنندگی) برنامه ای مدون و منسجم داشته باشید.
در این حكم همینطور از كوشش های شبانه روزی دكتر حسین كرمی قدردانی شده است.
جواد رمضان نژاد قبل از این قائم مقام مركز سیما فیلم بوده است. مرتضی میرباقری همینطور در حكمی حسین كرمی را به سمت قائم مقام معاونت سیما منصوب نمود. نظارت بر حسن اجرای مأموریت ها و وظایف در شبكه ها و مراكز و طراحی و اجرای نظام ارزیابی مدیران ارشد و میانی معاونت سیما، كمك به تدوین طرح تحول سیما و برنامه ریزی سالانه و پنج سالانه سیما و پیگیری و تقویت طرح ساماندهی برنامه های زنده همچون مواردی است كه در حكم معاون سیما بر آن تاكید گردیده است. از دیگر محورهای تاكیدی میرباقری خطاب به حسین كرمی می توان، پیگیری و اجرای طرح ساماندهی مجریان و كارشناسان در معاونت سیما، برنامه ریزی برای توسعه و آموزش فنی و تولیدی شبكه های سیما، شناسایی، تقویت و پشتیبانی از حضور مدیران حرفه ای، جوان و انقلاب در سیما، توسعه روابط و تعامل سیما با نهادها و موسسات خارج سازمان و تقویت و ساماندهی شورای فیلمنامه سیمافیلم و نظارت هدفمند بر جریان تأمین برنامه های خارجی را برشمرد. حسین كرمی قبل از این رئیس مركز سیمافیلم بوده است.

1398/09/04
23:41:16
itemprop="bestRating">5
4422
تگهای خبر: اقتصاد , جهان , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد