وبلاگ آفتاب
پس از تامین سرمایه های لازم؛

پارک چان ووک وسترن می سازد

پارک چان ووک وسترن می سازد

به گزارش وبلاگ آفتاب کارگردان مشهور کره ای که ۲ شب پیش با دریافت جایزه کن یک موفقیت دیگر در کارنامه اش ثبت نمود از پروژه های آینده اش گفت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایندی وایر، پارک چان-ووک بعد از دریافت جایزه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ می خواهد با سرعت بیشتری به خلق فیلم هایش ادامه دهد.
وی که یکی از برندگان هفتاد و پنجمین دوره جشنواره کن بود و با دریافت جایزه بهترین کارگردان برای فیلم «تصمیم به رفتن» با دست پر از جشنواره بیرون آمد، به هوادرانش در سرتاسر جهان نشان داد که قصد کوتاه آمدن ندارد و با سرعت بیشتری به تولید پروژه های بعدی اش می پردازد.
بازگشت این کارگردان با تلویزیون خواهد بود و وی با همکاری با A۲۴ و اچ بی او با اقتباس از رمانی به نام «همدل» پروژه بعدی خویش را می سازد. این رمان نوشته ویت تان نگوین است.
ووک در مصاحبه با ددلاین همینطور تصریح کرد که درحال تأمین بودجه برای چند پروژه جدید است که یک وسترن و یک فیلم علمی تخیلی که خود وی فیلمنامه اش را نوشته همچون آنهاست. علاوه بر همه اینها او می خواهد «تبر» کوستا گاوراس فیلم ترسناک فرانسوی سال ۲۰۰۵ را باردیگر بسازد. این فیلم درباره مردی است که از سر ناچاری به یک قاتل زنجیره ای بدل می شود. او گفت فیلمنامه اش را خودش نوشته و بعضی از جزئیات کلیدی داستان را هم تشریح کرد.
پارک گفت هیچیک از فیلمنامه هایش را حالا در دست ندارد چون هر یک از آنها در دست افرادی است که می توانند سرمایه گذار فیلم بعدی وی باشند.
این کارگردان ۵۸ ساله کره ای از سال ۱۹۹۲ تابحال در سینما فعال است و برای سه گانه انتقامش شهرت جهانی دارد. «اولدبوی» دومین فیلم از این سه گانه، جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن سال ۲۰۰۴ را از آنِ خود کرد و فیلم دیگرش «کنیز» موفق به دریافت جایزه بفتا بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان و نامزد دریافت نخل طلای جشنواره کن ۲۰۱۶ شد.

1401/03/09
21:19:19
itemprop="bestRating">5
508
تگهای خبر: پروژه , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد