وبلاگ آفتاب
در تالار سایه اجرا می شود؛

مرور خاطرات ۳ رزمنده از حضور در جبهه

مرور خاطرات ۳ رزمنده از حضور در جبهه

نمایش فریاد خاموش به کارگردانی محمدهادی عطایی که اثری اپیزودیک است و خاطرات رزمندگان از حضورشان در جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، نمایش «فریاد خاموش» نوشته محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمدهادی عطایی اجرای خودرا از ۲۳ فروردین در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز نموده که تیزر این اثر نمایشی نیز بتازگی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. «فریاد خاموش» که بگفته کارگردانش، سرگذشت سه انسان را در یک موقعیت یکسان یعنی جنگ به تصویر می کشد اثری اپیزودیک است که در هر اپیزود یک رزمنده خاطراتش را از جنگ تحمیلی روایت می کند. ۲ نفر از این رزمندگان مستقیم درگیر روزهای جنگ هستند و یکی دیگر از آنها اتفاقات و خاطرات بعد از جنگ را در یک محفل دوستانه مرور می کند.
این اثر در بخش بازیگری جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی نیز جوایزی را دریافت کرده است و در جشنواره تئاتر «مقاومت» هم ضمن دریافت جوایز رتبه اول، دوم و سوم بازیگری مرد، رتبه سوم کارگردانی و رتبه اول موسیقی، در بخش طراحی نور و طراحی صحنه نیز قدردانی گردید. «فریاد خاموش» تا ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸: ۴۵ در تالار سایه میزبان مخاطبان خواهد بود. در این اثر نمایشی محسن سالاری، پیمان محسنی، سارا زکریانژاد و محمدهادی عطایی بعنوان بازیگر حضور دارند. تیزر نمایش «فریاد خاموش» را اینجا ببینید.

1401/02/01
16:09:31
itemprop="bestRating">5
568
تگهای خبر: بازی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد