وبلاگ آفتاب

حال و هوای ماه رمضان دانشجویان آمریکایی

حال و هوای ماه رمضان دانشجویان آمریکایی

وبلاگ آفتاب: حدود ۱۰۰۰ دانشجوی مسلمان شهر مکلنبرگ در ایالت کارولینای شمالی آمریکا بعد از برداشته شدن محدودیت های کووید-۱۹، جشن رمضان برگزار می کنند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از کوئینز یونیورسیتی نیوز سرویس، هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دانشگاه های آمریکا و سراسر دنیا تمهیداتی برای دانشجویان مسلمان می اندیشند تا آنها در این ماه راحت باشند.
طی دو سال قبل و با عنایت به عرضه آموزش مجازی، ماه رمضان چندان در فضای دانشگاه ها دیده نشد. اما ماه رمضان سال جاری که محدودیت های ناشی از شیوع کووید-۱۹ سبک تر شده، شرایط برای دانشجویان مسلمان مساعدتر است.
امسال، دانشجویان مسلمان دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت از ماه ژانویه برای ماه رمضان برنامه ریزی کردند.
شهرستان مکلنبرگ در کارولینای شمالی حدود ۲۵ هزار مسلمان و بیشتر از ۱۰ مسجد دارد.
"آریانا الی" رئیس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه کارولینای شمالی، سازمان های خصوصی، رستوران ها و اعضای خانواده ها را بسیج کرده تا در ماه جاری برای دانشجویان مسلمان افطار آماده کنند.
اکثر دانشگاه های آمریکا، همچون دانشگاه های شهر مکلنبورگ، دانشجویان مسلمان را تشویق می کنند تا در ماه رمضان درخواست خوابگاه داشته باشند.
آریانا الی اظهار داشت: روزه، فرصتی برای نشان دادن همدلی است و یکی از دلایلی که ما روزه میگیریم این است که خویش را به جای افرادی بگذاریم که نمی تواننند هر روز غذا بخورند.



1401/01/16
09:22:16
itemprop="bestRating">5
760
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سازمان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد