وبلاگ آفتاب
در قالب همكاری با نتفلیكس؛

کاترین بیگلو پشت دوربین برمی گردد

کاترین بیگلو پشت دوربین برمی گردد

کاترین بیگلو بعد از موفقیت جین کمپیون در دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی، باردیگر پشت دوربین می ایستد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، کاترین بی گلو برای پروژه بعدی خود با نتفلیکس همکاری می کند تا شاید تجربه موفق جین کمپیون در دریافت جایزه دوم اسکارش، تکرار شود.
بی گلو نخستین کارگردان زنی بود که سال ۲۰۱۰ جایزه اسکار کارگردانی را دریافت کرد وی که با فیلم «گنجه درد» این جایزه را برد، حالا می خواهد فیلم «آرورا» را با اقتباس از رمانی مهیج و هنوز منتشر نشده از دیوید کوپ بسازد.
کوپ مقرر است فیلمنامه این فیلم را هم بنویسد و آنرا در لیست فیلم های مطرح خود همچون «ماموریت غیرممکن»، «پارک ژوراسیک» و «اسپایدر من» وارد کند. رمان «آرورا» یا «شفق قطبی» مقرر است ۷ ژوئن از طرف انتشارات هارپر کالینز منتشر شود و استیون کینگ همچون چهره هایی است که از این کتاب تجلیل کرده است.
به گفته نتفلیکس این فیلم شخصیت هایی را دنبال می کند که با فروپاشی نظم اجتماعی کنار می آیند تا در مقابل بحران فاجعه بار قدرتی که سراسر جهان را دربرگرفته بایستند.
داستان «آرورا» در ایلینویز می گذرد؛ جایی که یک مادر و پسر نوجوانش در پی یک قطعی عظیم برق با مشکلاتی مواجه می شوند. زندگی در پناهگاهی مجلل در دل بیابان که از قبل توسط برادر این زن برای مقابله با چنین رویداد آخرالزمانی در مقیاس جهانی و شخصی تعبیه شده، ماجراهایی را خلق می کند.
بی گلو آخرین بار سال ۲۰۱۷ فیلم «دیترویت» را درباره شورش های نژادی در سال ۱۹۶۷ در همین شهر ساخت و از آن زمان تا حالا دیگر فیلمی را کارگردانی نکرده و تنها به ساخت یک فیلم کوتاه اکتفا کرده است.
این کارگردان ۷۰ ساله در سال ۲۰۱۲ برای ساخت «۳۰ دقیقه نیمه شب» نیز نامزدی اسکار را کسب نمود. «نقطه شکست»، «تاریکی نزدیک» و «وزن آب» از دیگر فیلم های وی هستند.
تهیه کننده فیلم «آرورا» گرگ شاپیرو خواهد بود که تهیه کننده «گنجه درد» هم بود.


منبع:

1401/01/12
23:50:01
itemprop="bestRating">5
719
تگهای خبر: پروژه , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد