وبلاگ آفتاب
مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیركبیر:

در روزهای تعطیلات نوروز اسکان دانشجو نداریم

در روزهای تعطیلات نوروز اسکان دانشجو نداریم

به گزارش وبلاگ آفتاب مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلان اینکه در تعطیلات نوروزی اسکان دانشجویان در خوابگاه ها صورت نمی گیرد، اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا و تا روزهای پایانی سال، اسکان دانشجویان باتوجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام گرفت.


محمد حسن جوان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اسکان دانشجویان خودرا از شیوه ترمی به شیوه فازی تغییر داده است. طول دوره فازها به طور متوسط ۴۵ روز بوده، که در تمامی فازها، اسکان برمبنای تصمیمات هیأت رئیسه دانشگاه و منطبق بر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی صورت می پذیرد.
وی افزود: ظرفیت اسکان خوابگاهی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۵ هزار نفر در حالت عادی به ۲ هزار نفر در وضعیت کرونائی کاهش پیدا کرده و اکنون در فاز یازدهم اسکان دانشجویان صنعتی امیرکبیر قرار داریم. در مجموع، طی این ۱۱ فاز نیز به بالای ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو متقاضی، اسکان داده ایم.
مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: پیرو مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص شروع به کار مجدد مؤسسات آموزشی، پروسه اسکان مجدد دانشجویان شروع گردید. به جهت جلوگیری از ازدحام درخواست های دانشجویان نیز، معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هماهنگی با معاونت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اسکان دانشجویان را منوط به تأیید اساتید راهنما و دانشکده مربوطه گرداند. بنابراین، به تمامی دانشجویان مشمول و مورد تأیید دانشکده، اسکان تعلق گرفت.
وی در ارتباط با نحوه اسکان در تعطیلات نوروز اشاره کرد: در دوران تعطیلات نوروز باتوجه به تعطیل بودن کارهای آموزشی، اسکانی در خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر نداریم و تنها گروه مشمول اسکان، دانشجویان بین الملل هستند.
جوان با اشاره به ظرفیت دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر قبل از اختتام سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در ماه های پایانی سال ۱۴۰۰ و در فاز یازدهم اسکان دانشجویان، بیش از ۱۳۰۰ نفر از دانشجویان در خوابگاه ها اسکان داده شدند.




منبع:

1400/12/27
11:50:12
itemprop="bestRating">5
606
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد