وبلاگ آفتاب
از آنتن شبكه دو سیما؛

اردشیر رستمی به رخ به رخ می آید

اردشیر رستمی به رخ به رخ می آید

برنامه تلویزیونی رخ به رخ پنجشنبه 12 اسفند میزبان اردشیر رستمی بازیگر، شاعر و کاریکاتوریست می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی شبکه دو، اردشیر رستمی که با ایفای نقشِ جوانی «شهریار» در سریالی به همین نام به کارگردانی کمال تبریزی شناخته شد با حضور در برنامه «رخ به رخ» به گفت و گو با امیرعلی دانایی خواهد پرداخت.
رستمی قبل از حضور در سینما و تلویزیون با طراحی ها و شعرهایش در آثاری مانند «اردشیر نامه»، «تلنگر»، «شهروند خط صفر» با مخاطب ارتباط برقرار کرده بود.
گفتگو در این برنامه در مسیری دنبال می شود که نتیجه آن نزدیک شدن به قسمت های کمتر دیده شده از روحیات و زندگی میهمان برنامه است.
در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیویی آن بصورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با میهمان را از اتاق گریم آغاز نموده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است که هر یک بنا بر خاصیت های منحصر به فردِ میهمان حال و هوایی ویژه پیدا می کند.
«رخ به رخ» برنامه ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که پنجشنبه و جمعه ها پس از بخش خبری حوالی ساعت ۲۳ و ۲۳: ۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

1400/12/12
12:00:27
itemprop="bestRating">5
729
تگهای خبر: بازی , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد